۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۳۴۷۹۳
با محوريت برگزاري مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) و قيام 15 خرداد

جلسه شوراري اداري در شهرستان اردل تشکيل شد+تصاوير

جلسه شوراري اداري در شهرستان اردل با حضور مسئولين شهرستان اردل و با محوريت برگزاري مراسم بزرگداشت ارتحال امام خميني (ره) و قيام 15 خرداد تشکيل شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، جلسه شوراري اداري شهرستان اردل صبح امروز ۱۱ خرداد ماه با حضور مسئولين شهرستان و با محوريت برگزاري مراسم بزرگداشت ارتحال امام خميني (ره) و قيام ۱۵ خرداد در سالن جلسات فرمانداري شهرستان اردل برگزار شد.

محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل دراين جلسه ضمن ضمن تسليت به مناسبت فرارسيدن ايام رحلت امام خميني (ره)، بنياگذار جمهوري اسلامي و گرامي داشت روز پانزدهم خردادبرگزاري چنين مراسمي يکي از ضروريات نظام جمهوري اسلامي است و از شخصيت امام راحل (ره) به عنوان نقطه عطف در تاريخ تمامي جهان نام برد.

نوذري افزود: معرفي شخصيت والاي ايشان در جامعه بسيار ضروري مي باشد و انتقال افکار و آثار آن حضرت وظيفه مسئولين و دستگاه ها مي باشدو با توجه به فرا رسيدن سالگرد ارتحال ملكوتي و جانسوز رهبر كبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) بايستي تمامي ادارات، ارگان ها و نهادهاي شهرستان در هر چه شايسته و باشكوهتر برگزار نمودن مراسم همكاري و تعامل همه جانبه با يكديگر داشته باشند تا مراسم آنچنان كه در خور و شأن آن والا مقام مي باشد برگزار گردد.

حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل اظهار کرد: سالگرد ارتحال امام راحل فرصتي براي ترويج افکار امام خميني (ره) و احياي انقلاب اسلامي است و اين فرصت يک فرصت مغتنم است و بايد همه دستگاه‌هاامسال با ابتکار و تنوع در برنامه هاي در اين راه مشارکت کرده و تمامي امکانات خود را براي بزرگداشت سالگرد امام راحل به کار بگيرند.

در اين جلسه مقرر شد مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) و قيام ۱۵ خرداد در تاريخ ۱۴ و ۱۵ خرداد به صورت همزمان در ۴ شهر شهرستان اردل و ۳۲ روستاي اين شهرستان برگزار گردد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۸:۳۹

16 Jan 2020