۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۲۷۳۶۸
با حضور نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختیاری:

امام جمعه جديد شهر بن معرفی شد

با حضور نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام سيد حسن ميرافضلي به عنوان امام جمعه جديد شهرستان بن، معرفی شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر ،با حضور نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري حجت‌الاسلام و المسلمين محمدعلي نکونام و مسئول نمايندگي شوراي سياستگذاري ائمه جمعه استان حجت‌الاسلام والمسلين احمدي، کمال اکبریان فرماندار شهرستان بن، و مسئولين ادارات و اقشار مختلف مردم شهر بن، مراسم معارفه حجت‌الاسلام و المسلين سيد حسن ميرافضلي بعنوان امام جمعه شهر بن در مصلاي نماز جمعه اين شهر برگزار شد.

در ابتدای جلسه فرماندار بن ضمن خوش‌آمدگویی به شرح مختصري از شهرستان بن پرداخت.

در اين مراسم حجت‌الاسلام و المسلمين محمدعلی نکونام مطالبي پيرامون اهميت نماز جمعه و انقلاب اسلامي بيان و ضمن تقدير از زحمات ۴ ساله حجت‌الاسلام و المسلمين غضنفري افزود: ما راضي به جابجايي و تغيير امام جمعه شهر بن نبوديم ولي به خاطر شرايط خاص و ويژه‌اي که براي ايشان پيش آمده بود مجبور به جابه جايي ايشان شديم و این درحالی است که ایشان در اين چند سال خدمت خالصانه و قربه‌الي‌الله داشتند، لذا براي ايشان توفيقات روزافزون الهي و موفقيت از درگاه خداوند متعال مسئلت و براي امام جمعه جديد سيد حسن ميرافضلي آرزوي موفقيت و پيشرفت رادارم.

و در حکم انتصاب امام جمعه جديد شهرستان بن آمده است:

«ضمن تقدير از خدمات حجت‌الاسلام سيد محمدتقي غضنفري امام جمعه محترم سابق و با تائيد علماي اعلام (ايدهم الله تعالي)، جنابعالي از طرف مقام معظم ولي‌فقيه حضرت آيت‌الله خامنه‌اي (مدظله‌العالي) به مدت سه سال به سمت امام جمعه شهرستان بن منصوب مي‌شويد.
ان‌شاءالله تعالي ضمن برگزاري اين فريضه بزرگ الهي، مردم را نسبت به وظايف خطير و حساسي که در رابطه با اسلام عزيز و انقلاب خونبار ملت شريف ايران دارند آشنا ساخته، به وحدت و همبستگي دعوت کنيد و از تفرقه و اختلاف برحذر داريد.
اميد است روحانيون معظم، اهالي محترم بخصوص ارگان‌ها و نهادهاي انقلابي فرصت را مغتنم دانسته، همکاري لازم را در انجام هرچه باشکوه‌تر نماز جمعه در محل با جنابعالي داشته باشند.»
و السلام عليکم و رحمة‌الله و برکاته، حجت‌الاسلام سيد رضا تقوي رئيس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور


انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۶:۲۳

28 Dec 2019