۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۲۹۲۵۸
استقبال بي‌نظير گردشگران از شهرستان کوهرنگ

450 هزار گردشگر وارد شهرستان کوهرنگ شد + تصاوير

آبشار کوهرنگ، چشمه ديمه، آبشار شيخ عليخان و غار يخي در کوهرنگ از مکان‌هايي هستند که گردشگران از آنها استقبال کردند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر، شهرستان کوهرنگ در چهارمحال و بختياري با دارا بودن جنگل، رودخانه، غارهاي يخي، بناهاي تاريخي، چشمه و آبشارهاي فراوان، پيست اسکي، سياه‌چادرهاي عشايري و... در صدر شهرستان‌هاي پرجاذبه کشور قرار دارد.
 
استان چهارمحال و بختياري با اقليم متنوع داراي جاذبه‌هاي گردشگري است و شهرستان کوهرنگ يکي از زيباترين شهرستان‌هاي اين استان و کشور محسوب مي‌شود.
 
اين شهرستان داراي رودخانه، جنگل، چشمه  و آبشارهاي فراوان، بناهاي تاريخي، قبرستان‌هاي تاريخي، سياه‌چادرهاي عشايری و.... است.
 
جنگل‌هاي بلوط در منطقه بازفت و وجودغارهاي يخي از ديگر ويژگي‌هاي اين شهرستان است.
 
اين شهرستان را مي‌توان منطقه با تمام پتانسيل‌هاي گردشگري و توريستي دانست و هر نمونه زيبايي و هرگونه جاذبه‌اي که از نظر کارشناسان گردشگري پتانسلي براي توسعه گردشگري محسوب مي‌شود را مي‌توان در اين شهرستان پيدا کرد.

فرماندار کوهرنگ در گفت‌وگو با کوهرنگ خبر گفت: تا پايان دومين روز تعطيلات عيد فطر بيش از 450 هزار گردشگر و مسافر از جاذبه‌هاي گردشگري شهرستان کوهرنگ بازديد کردند.
 
مرتضي زمان‌پور با اشاره به اينکه شهرستان کوهرنگ در فصل تابستان يکي از نقاط مناسب گردشگري در چهارمحال و بختياري محسوب مي‌شود، اظهار کرد: تا پايان دومين روز تعطيلات عيد فطر بيش از 450 هزار گردشگر و مسافر وارد شهرستان کوهرنگ شد.
 
وي افزود: پيش‌بيني شده بود در دور دوم سفرهاي تابستاني به کوهرنگ، تعداد گردشگر ورودي به اين شهرستان 40 يا 60 هزار نفر باشد ولي تا پايان دومين روز تعطيلات عيد فطر با استقبال بي‌نظير گردشگران به اين شهرستان روبه‌رو شديم.
 
فرماندار کوهرنگ گفت: متأسفانه اين شهرستان علي‌رغم دارا بودن جاذبه‌هاي گردشگري فراوان، فاقد امکانات و زيرساخت‌هاي مناسب گردشگري است که جوابگوي اين تعداد مسافر و گردشگر نبوده و حتي در برخي مکان‌ها خدمات کافي به مسافران ارائه نمي‌شود که از اين موضوع ما نگران هستيم.
 
زمان‌پور خاطرنشان کرد: اين شهرستان با جمعيت 35 هزار نفري در مدت تعطيلات اين هفته ميزبان بيش از 450 هزار گردشگر بوده که اين ورود گردشگر نسبت به سال گذشته رشد 105 درصدي داشته است.
 
وي افزود: ظرفيت تمامي هتل‌ها، مهمانسراها، خانه‌هاي استيجاري، خانه معلم و مدارس اين شهرستان تکميل است و حتي در پارک‌ها و سطح شهر جاي هيچگونه چادرزني و اسکان وجود ندارد.
 
فرماندار کوهرنگ با اشاره به وجود مناطق گردشگري شيخ عليخان و چشمه ديمه در کوهرنگ، خاطرنشان کرد: از مسئولان سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خواستار توجه ويژه و تأمين امکانات ويژه گردشگري به اين شهرستان هستيم.
 
به گزارش کوهرنگ خبر، گردشگران زيادي در تعطيلات عيد فطر به چهارمحال و بختياري سفر کردند که بيش از نيمي از اين جمعيت از  از جاذبه‌هاي گردشگري شهرستان کوهرنگ بازديد کردند.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
  • گردشگران کوهرنگ

    گردشگران کوهرنگ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۲:۴۹

27 Dec 2019