۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۳۵۹۱۸
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه فارسان:

شهدا با نثار خون خويش نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را بيمه کرده‌اند

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه فارسان گفت: شهدا با نثار خون خويش اين کشور و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را براي هميشه در برابر هر گزندي بيمه کرده‌اند و ملت ايران توانسته در اين مدت بسياري از موانع پيشرفت را بردارد و توطئه‌هاي بزرگي را خنثي و دشمنان را مأيوس کند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، يادواره شهيد آبروی محله شهر گوجان با حضور گسترده مردم اين شهر برگزار شد، حضور مردم و مسئولين در این مراسم بسیار چشم گير بود چراکه اين شهيد جوان از محبوبيت خاصي در بين مردم شهر برخوردار است.

در اين برنامه سيد محمدرضا علوي مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه فارسان اظهار کرد: کسي که همچون شهيد در اين دنيا زندگي نکند، همچون شهيد هم از دنيا نخواهد رفت و حضور در مراسم شهدا به نحوي اداي دين به شهداست که مي خواهيم همچون شهدا باشيم و راه و مسير شهدا را بپيماييم و گرنه شهدا به يادواره نياز ندارند.

وی در ادامه بيان داشت: شهدا با نثار خون خويش اين کشور و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را براي هميشه در برابر هر گزندي بيمه کرده‌اند و ملت ايران توانسته در اين مدت بسياري از موانع پيشرفت را بردارد و توطئه‌هاي بزرگي را خنثي و دشمنان را مأيوس کند.

مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در سپاه ناحیه فارسان با اشاره به جايگاه و منزلت شهدا افزود: نه‌تنها اهل زمين بلکه ملکوتيان هم از جايگاه و منزلت واقعي شهدا در نزد خدا خبر ندارند و برايشان قابل‌ درک و فهم نيست اما مي‌دانيم که شهادت بالاترين مرگ‌هاست و آرزوي همه اولياء الهي بوده است.

وی در پایان اشاره کرد: شهدا در منش و روش الگو بودند و اعمال و رفتار و گفتارشان براي خدا خالص‌شده بود و شهيد در نزد خدا از جايگاهي برخوردار است که بسياري از بهشتيان به مقام و منزلت شهيد در بهشت غبطه و افسوس مي‌خورند و حتي انبياء الهي به احترام مقام شهيد از مرکب‌هاي بهشتي پياده مي‌شوند.

انتهاي پيام1026ج /590پ
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۲۰:۰۹:۲۹

28 Mar 2024