۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۳۴۵۷۷
کلار گزارش مي دهد

حضور پرشور مردم بروجن پاي صندوق هاي راي/شور راي اولي ها براي نقش آفريني/بام ايران حماسه آفريد+تصاوير

مردم شهرستان بروجن امروز با حضور گسترده خود در پاي صندوق‌هاي راي برگ زريني ديگر بر کتاب ولايت مداري خويش افزودند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۲۹ ارديبشهت ماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان بروجن در حال برگزاري است.

مسئولان ارشد شهرستان بروجن راي خود را به صندوق انداختند

مسئولان ارشد شهرستان بروجن صبح امروز در ساعت هاي آغازين راي گيري با حضور در شعبه کانون آينده سازان راي خود را به صندوق انداختند.

سرهنگ علي کيهاني فرمانده سپاه بروجن به خبرنگار کلار، گفت: انتخابات در ثبيث انقلاب، اقتدار جمهوري اسلامي و خنثي کردن توطئه دشمنان نقش اساسي و کليدي دارد.

وي با بيان اين که اصل و اساس انتخابات همان چيزي که رهبر معظم انقلاب فرمودند و آن بحث حضور حداکثري در انتخابات است، افزود: کساني که دلسوز نظام و کشور هستند در انتخابات شرکت کنند و مردم انقلابي با توجه به معيارها انتخاب شايسته و حداکثري داشته باشند.

ازدحام مردم پاي صندوق هاي راي

به گزارش خبرنگار کلار مستقر در شعب اخذ راي، مردم شهرستان بروجن حضور پر شوري پاي صندوق هاي راي دارند و هر لحظه بر تعداد راي دهندگان افزوده مي شود.

بيشتر شعبه هاي اخذ راي در شهرستان بروجن شاهد صف هاي طولاني راي دهندگاني است که براي تعيين سرنوشت شهر و کشور خود در شعبات حاضر شده اند.

شعبه هاي اخذ راي در شهر بروجن از همان ساعات آغازين شاهد ازدحام مردم هستند؛ کانون آينده سازان، دبستان شاهد، دبستان مهر علي فاطميه، دبيرستان شهاب و دبستان غدير از جمله شعبه هاي اخذ راي در شهر بروجن است.

احساس تکليف معلول جسمي براي شرکت در انتخابات

پسر نوجوان معلول جسمي که حضورش در انتخابات طوفاني از انگيزه و عشق را به نمايش گذاشته است، انگيزه اش از حضور در پاي صندوق هاي راي را سربلندي ايران اسلامي اعلام کرد و گفت: همه ما براي تعيين سرنوشت ميهن اسلامي بايد احساس تکليف کنيم.

حضور پيرمردان و پيرزناني که عصا به دست براي تعيين سرنوشت کشور و شهر خود احساس تکليف مي کنند از جمله جلوه هاي ويژه انتخابات سال ۹۶ در شهرستان بروجن است.

شور راي اولي ها در حماسه حضور

شوق و اشتياق نوجوانان براي شرکت در انتخابات که هنوز به بلوغ سياسي نرسيده اند و دوست دارند هر چه زودتر در تعيين سرنوشت کشور خود سهيم باشند مورد توجه خبرنگاران قرار گرفته است.

حضور پررنگ رأي اولي‌ها در حماسه روز تاريخي ۲۹ ارديبهشت همپاي ديگر مردم شهرستان بروجن در پاي صندوق‌هاي رأي از همان نخستين ساعات شروع به کار رسمي انتخابات به چشم مي‌خورد.

سيد عليرضا عدناني يکي از راي اولي هاست که مي گويد: براي سرافرازي و شکوه کشورم ايران و عمل به بيان رهبري براي شرکت در انتخابات آمده‌ام تا با انتخاب درست در سرنوشت کشور نقش داشته باشم.

عدناني اضافه کرد: من امروز آمده‌ام تا همراه ديگر رأي‌دهندگان نشان دهم که‌ برگ رأيم طومار دشمن را درهم مي‌پيچد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۲:۴۹:۳۶

24 Apr 2024