۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۱۲۷۹۷

نارضایتی مردم لردگان از وضعیت آسفالت کوچه و خیابان ها + عكس

شهر لردگان که بیش از 20سال سابقه شهرداری دارد وضعیت نابسامان آسفالت خیابانها و بویژه خیابان های اصلی و کوچه های فرعی شهر، موجب ناخرسندی شهروندان شده است
 به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان، یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که یک شهر را از سایر شهرها متمایز می‌کند و تاثیر زیادی بر منظر شهری دارد، داشتن خیابان ها و معابر تمیز و ساماندهی شده است و از مهمترین اقدامات و وعده‌های شهرداری، موضوع آسفالت خیابان ها و معابر شهری است.

شهر لردگان به دليل داشتن آب وهواي مساعد و محيط و موقعيت جغرافيائي مناسب از مهمترين مكانهاي زيستي در ايران بشمار مي رود.


بر اساس قانون اصول مهندسی، عمر مفید آسفالت خیابانها چهار سال است در حالی که در شهر لردگان عمر آسفالت برخی از خیابانها و محله ها از مرز ۱۰ تا ۱۵ سال و شاید بشتر از ۱۵ گذشته و این امر مشکلاتی را در خصوص رفت و آمد و حمل و نقل برای مردم و شهر به وجود آورده است.

dast 1

dast 2

 

dast 3

خیلی از رانندگان خودروهای شخصی و تاکسی های شهری لردگان دلی پر درد از وضعیت آسفالت شهر دارند و معتقدند که بدترین امر برای رانندگان همین چاله ها و آسفالت های وصله شده کوچه و خیابان هاست .

dast 4 

از جمله خیابانهایی که نیاز اساسی به آسفالت ریزی مناسب دارد ورودي شهر لردگان و در مقابل ستاد کلانتری است، با توجه به یکطرفه شدن خیابان ولیعصر لازم است قبل از این کار اول کوچه و خیابان های همجوار این خیابان آسفالت و زیر سازی می شد و بعد اقدام به یک طرفه نمودن این خیابان می کردند.

dast 5

مردم انتظار دارند که شهرداری لردگان و مسئولین مربوطه در اسرع وقت اقدام به ریختن آسفالت جدید در سطح خیابان‌ های این شهر نمایند.


dast 6

dast 7

dast 8

dast 9

 انتهای پیام/ح
مرجع : سلام لردگان

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۲:۴۰:۲۲

20 Apr 2024