۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۳۱۰۸۴
گزارش تصويري/

سيزدهمين يادواره شهداي هيئت حضرت علي اصغر (ع) شهر اردل برگزار شد

سيزدهمين يادواره شهداي هيئت علي اصغر (ع) و شهداي شهر اردل با محوريت شهيد بازيار مالکي و با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و جمعي از مسئولان در مسجد جامع اين شهر برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، مالک دهمنش از يادگاران هشت سال دفاع مقدس و همرزمان شهيد بازيار مالکي در سيزدهمين يادواره شهداي هيئت علي اصغر (ع) و شهداي شهر اردل که با محوريت شهيد بازيار مالکي و باحضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و جمعي از مسئولان در مسجد جامع اين شهر برگزار شد گفت:رسالت همگان ترويج روحيه فرهنگ ايثار و شهادت است و اين روحيه براي دفاع از دستاوردهاي انقلاب اسلامي لازم است.

دهمنش با تبيين برنامه هاي دشمنان افزود: دشمنان امروز از طريق جنگ نرم قصد ضربه زدن به ارزش هاي انقلاب اسلامي را دارند.

وي با بيان اينکه امروز ايران اسلامي در آسايش و امنيت قرار داردگفت: امينت موجود در کشور مرهون تلاش ايثارگراني است که با نثار جان خود دشمنان رادررسيدن به اهداف خود ناکام گذاشتند.

اين يادگار ۸ سال دفاع مقدس بيان کرد: در اين يادواره ها بايد فرهنگ ايثار و شهادت را ترويج کنيم تا جوانان ما بدانند که شهدا براي چه هدف و آرماني جان خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند.

وي افزود: شهيدان رفتند و درس ايثار، ايستادگي و شهادت را به ما آموختند و ما نيز بايد با ترويج و تبيين دستاوردهاي شهدا به جوان و نوجوانان آينده اين نظام و انقلاب را بيمه کنيم.

پخش کليپ، قرائت شعر، مداحي و سينه زني از برنامه هاي اين آئين معنوي بود.

شهيد بازيار مالکي پس از سالها مجاهدت در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل در منطقه عملياتي شلمچه و نهر جاسم، به فيض شهادت رسيد، که پيکر مطهرش، هشت سال بعد تفحص و در تاريخ ۲۵بهمن ماه ۷۳ با حضور پرشور مردم ولايتمدار اردل تشييع و در جوار همرزمان شهيدش در گلزار شهداي اين شهر آرام گرفت.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۹:۲۱:۴۳

25 Apr 2024