۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۳۰۵۹۰
مدير کانون بسيج مهندسين لردگان:

اعزام گروه جهادي شهيد باکري به مناطق محروم شهرستان لردگان + تصاوير

مدير کانون بسيج مهندسين لردگان گفت: گروه جهادي شهيد باکري متشکل از مهندسان عمران و معماري، با اعزام به بخش منج از توابع شهرستان لردگان، اقدام به لکه‌گيري محور لردگان_بيدله (محور قديم ) نموده‌اند.
به گزارش جهانبین نیوز؛ روح‌الله غلامي مدير کانون بسيج مهندسين هرستان لردگان در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان، با اعلام اين خبر اظهار کرد: گروه جهادي شهيد باکري متشکل از مهندسان عمران و معماري، با اعزام به بخش منج از توابع شهرستان لردگان، اقدام به لکه‌گيري محور لردگان_بيدله (محور قديم)  نموده‌اند.

وي افزود: با همت اين عزيزان سطح روکش آسفالت اين محور به طول ۱۶ کيلومتر ارتباط روستاهايي باجمعيتي بالغ‌بر 2 هزار نفر که به دليل فرسودگي بيش از حد چاله‌هاي فراواني داشت با مصالح آسفالتي، ردميکس و قير پر و لکه‌گيري شد که بسياري از نقاط حادثه‌خيز آن رفع شد.

مدير کانون بسيج مهندسين بسيج ناحيه لردگان  خاطرنشان کرد: کانون بسيج مهندسين عمران و معماري از سال ۱۳۸۷در شهرستان لردگان تشکيل شده و از بين دانش‌آموختگان رشته‌هاي مهندسي عمران و معماري اعضا مي‌پذيرد؛ که گروه جهادي شهيد باکري وابسته  به اين کانون در پي فرامين مقام معظم رهبري در خصوص تقويت روحيه جهادي جهت خدمت‌رساني به مناطق محروم تاسيس شد.

گفتنتي است، کانون بسيج مهندسين شهرستان لردگان در سايه ولايت همچون بقيه اقشار بسيجي آمادگي خود را جهت خدمت با هدف محروم‌زدايي از چهره شهرستان و ميهن اسلامي‌مان  اعلام مي‌دارد. که خدمت‌رساني انشاالله با جديت بيشتر در بقيه مناطق  نيز ادامه خواهد داشت.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۱۸:۰۱

29 Mar 2024