۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۱۷۰۸۰
معرفي جاذبه هاي گردشگري کوهرنگ

آبشار شيخ عليخان، آبشاری چشم نواز و آرامش بخش+ عکس

اين آبشار در زمستان به مجموعه‌اي از قنديل تبديل می شود که زيبايي آبشار را دوچندان مي‌کند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر، آبشار شيخ علي خان يکي از زيباترين آبشارهاي استان چهارمحال و بختياري مي‌باشد که در مجاورت روستاي شيخ عليخان شهرستان کوهرنگ و 92 کيلومتري شهرکرد (مرکز استان) قرار دارد.

برودت هوا در شهرستان کوهرنگ سبب شده است که اين آبشار در زمستان به مجموعه‌اي از قنديل تبديل شود که اين امر زيبايي آبشار را دوچندان مي‌کند. ارتفاع بسياري از قنديل‌هاي آبشار به بيش از نيم متر و حتي يک متر مي‌رسد.

 منطقه چهارمحال بختياري با اقليم متنوع داراي جاذبه هاي گردشگري است و شهرستان کوهرنگ از جمله شهرستانهاي چهارمحال بختياري است که به دليل چشمه سارهاي متعدد چون چشمه ديمه، چشمه سرداب، چشمه مرواريد، چشمه آب معدني کوهرنگ و ديدنيهاي طبيعي همچون تونل کوهرنگ، آبشار شيخ عليخان، دشت لاله واژگون، پيست اسکي و .... شهرت بسيار دارد.

 آبشار زيباي شيخ عليخان، يکي از صدها جاذبه طبيعي اين شهر است. در ورودي روستاي شيخ عليخان، آب اين آبشار از ميان يک تنگه پر شيب جاري شده و با خود نسيم سردي را در پيش روي رهگذران و گردشگران قرار داده است. در ماه هاي مناسب سال مي توانيد لاله هاي واژگون را در دامنه هاي اطراف آبشار ببينيد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۵:۳۷:۱۳

25 Apr 2024