۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۳۶۰۳۰
گزارش تصویری نماز عید قربان

عيد قربان نويد بخش سعادت و سر بلندي امت اسلام است

خطيب نماز عيد قربان شهر فارسان گفت: عيد قربان يادآور عشق و اخلاص و بندگي ابراهيم(ع)، يادآور ايثار و فداکاري اسماعيل(ع) در برابر قدرت لايزال الهي به پيشگاه خالق يکتاست،عيدي که نويدبخش سعادت و سربلندي سيل خروشان امت اسلامي است.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام جهانبخش يوسفي در آيين خطبه‌هاي نماز عيد قربان  شهر فارسان با تبريک فرارسيدن عيد قربان گفت: عيد قربان، يک عيد و درس توحيدي است. عيد قربان جشن پيروزي انسان بر نفس است.

وي تصريح کرد:حضرت ابراهيم(ع) که به "خليل‌الله" مشهور هستند، پس‌ازآنکه از امتحان خداوند سربلند بيرون آمدند، به‌عنوان نمونه‌اي برتر براي انسان‌ها در اطاعات از فرامين الهي است.عيد قربان به‌عنوان رهايي از بردگي و قدم گذاشتن به واردي بندگي يادکرد.

وي اظهار داشت:عيد قربان يادآور عشق و اخلاص و بندگي ابراهيم(ع)، يادآور ايثار و فداکاري اسماعيل(ع) در برابر قدرت لايزال الهي و به پيشگاه خالق يکتاست، جايي که رايحه شجاعت و ازخودگذشتگي بر پهناي عرصه وجود و هستي عطرافشاني مي‌کند، عيدي که نويدبخش سعادت و سربلندي سيل خروشان امت اسلامي است.
 
وي با تشريح ابعاد پيام مهم رهبر معظم انقلاب اسلامي به حج امسال افزود : معظم له در اين پيام تأکيد کردند هجوم بي‌رحمانه دشمنان به مسلمانان به علت عمل نکردن امت اسلام به وظايف خود است.
 
به دليل هم‌زماني عيد سعيد قربان با روز جمعه، نماز جمعه در هيچ‌يک از شهرهاي فارسان برگزار نخواهد شد


انتهاي پيام/590پ
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۹:۴۴

27 Dec 2019