۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۳۱۴۷۰
اجتماعی/

ایمن سازی تردد شهری، مطالبه مردم از شهرداری لردگان

وجود دست اندازهای غیراستاندارد در معابر شهر لردگان که تابلو و علائم هشدار دهنده نزدیک شدن به سرعت کاه نیز ندارند مشکلات و خطرات زیادی را به همراه خواهد داشت.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، وجود دست اندازهای غیراستاندارد در معابر شهر لردگان که تابلو و علائم هشدار دهنده نزدیک شدن به سرعت کاه نیز ندارند مشکلات و خطرات زیادی را به همراه خواهد داشت.


این دست اندازها که مشخص نیست توسط چه کسی و بدون نظارت در مسیر حرکت خودروها ایجاد شده است علاوم بر خطر آفرین بودن چهره زشتی به شهر داده است که این وضعیت نه برازنده شهردار و نه برازنده مردم باشخصیت این دیار است.

نصب سرعت گیر استاندارد؛ علاوه بر افزایش ضریب ایمنی تردد خودروها و شهروندان با خدمات دهی مطلوب شهری به ساکنین لردگان ضمن جلوگیری از ایجاد خطر و واردشدن خسارت به خودروها رضایت مندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

شایسته است مسئولین امر به ویژه شهردار و اعضای محترم شورای شهر با توجه به نزدیک بودن فصل بارش و لغزندگی معابر ضمن توجه به حقوق شهروندی با در نظر گرفتن شأن و شخصیت مردم، نسبت به ایجاد استانداردهای لازم در عبور و مرور شهری اقدام نمایند.
انتهای پیام1022ج /630 ل
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۸:۴۴:۰۴

20 Apr 2024