۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۳۷۴۹۰
گزارش تصويري

راهپيمايي ضدآمريکايی-صهيونيستي در فارسان برگزار شد

مردم مومن و سلحشور شهر فارسان، با شرکت در راهپيمايي، اقدامات ناهنجار و زياده خواهانه ترامپ را محکوم کردند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مردم هميشه در صحنه شهر فارسان در پايان نماز جمعه اين هفته از مسجد و  مصلاي امام حسين (ع) به سمت بلوار امام در راهپيمايي شرکت کردند.

 آنان با سر دان شعارهاي "مرگ بر آمريکا" و "مرگ بر اسرائيل"، اقدامات اخير آمريکا براي انتقال غيرقانوني سفارتخانه اين کشور به بيت المقدس و نقض حقوق مردم فلسطين را محکوم کردند.

راهپيمايان در قطعنامه پاياني مراسم نيز با محکوميت اقدامات ترامپ، تاکيد کردند که قدس شريف متعلق به جهان اسلام است و مقابل زياده خواهي دنياي استکبار و صهيونيسم خواهند ايستاد.

همزمان با اين مراسم در 6 نقطه ديگرشهرستان نيز راهپيمايي ضد آمريکايي و ضد صهيونيستي برگزار شد.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان با محکوم کردن اين اقدام ضد انساني و ضد بشري گفت: آمريکاي جنايتکار و اسرائيل غاصب که در پيدا و پنهان هر توطئه و اقدامي بر عليه اسلام و مسلمين به صورت پررنگ حضور دارند پس از اينکه ديدند نقشه جنگ و تفرقه مسلمين توسط فرزند خوانده آنان، يعني شجره خبيثه ملعونه داعش، نقش بر آب شد توطئه بسيار خطرناک و جسارت بسيار بزرگي را به ساحت اسلام و مسلمين با اعلام کردن قدس عزيز، اين پاره قلب و قبله اول مسلمين، به عنوان پايتخت رژيم سفاک و غاصب اسرائيل شروع کردند.

حجت الاسلام جهانبخش يوسفي اينگونه تصميم‌گيري‌ها را نشانه عجز و ناتواني و شکست‌هاي پي‌در‌پي جبهه ظلم دانست و بيان کرد: اهدافي را که اين ظالمان در سر مي‌پرورانند با حمايت آزادي خواهان عالم به گور خواهند برد و ان‌شاءالله به زودي مسلمين محو و به زباله دان تاريخ پيوستن اسرائيل را به جهانيان اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۲۳:۵۸:۳۲

28 Mar 2024