۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۳۰۷۵۰
گزارش تصويري/

زنگ مهر، ايثار و مقاومت در مدارس اردل به صدا در آمد

طي آئيني با شکوهي با حضور مسئولين استاني و شهرستاني زنگ مهر،ايثار و مقاومت همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد و چهارمين روزاز هفته دفاع مقدس در مدارس شهرستان اردل به صدا در آمد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، طي آئيني با شکوهي با حضور معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار چهارمحال و بختياري، امام جمعه ،فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار مرکزي، فرمانده سپاه، فرمانده نيروي انتظامي و جمعي از معلمين شهرستان زنگ مهر،ايثار و مقاومت همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد و چهارمين روزاز هفته دفاع مقدس به صورت نمادين در مدرسه نمونه بهشت آئين شهراردل به صدا در آمد.

حجت الاسلام موسي سلمان پورامام جمعه شهر اردل در مراسم نمادين نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در دبيرستان نمونه بهشت ائين شهر اردل به بحث علم و دانش پرداخت و اظهار داشت: جايگاه علم و معرفت در جامعه اسلامي مي طلبد تا دانش آموزان ما در پي کسب آن بيش از گذشته تلاش کنند.
سلمان پور ضمن تاکيد بر اينکه ايمان و تقوا بايد در کنار کسب علم و دانش قرار گيرد تصريح کرد: علم بدون ايمان و تقوا معنايي ندارد.

وي خطاب به دانش آموزان دختر اظهار داشت: شما بايد در کنار کسب علم و دانش، حجاب را رعايت و به خواندن نماز اول وقت مقيد باشيد.

قربانعلي بهرامي رئيس اموزش و پرورش شهرستان اردل در اين ائين نيز ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي هفته دفاع مقدس گفت: امنيت و آرامشي که در اين منطقه داريم مديون ايثارگري و شجاعت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده که اکنون راه را براي شما هموار تا ايران را به قله هاي سربلندي و افتخار برسانيد.

بهرامي ضمن توصيه به دانش آموزان براي سير مراحل تحصيلي افزود : معلمين دلسوز و زحمت کش در راه علم هستند به معلمان و اولياي محترمتان نهايت احترام را بگذاريد تا موفقيت در مسير علمي برتر جهان برايتان سهل شود و افتخار آفرين باشيد.

قرائت پيام وزير آموزش و پرورش، اجراي گروه سرود و اهتزار پرچم جمهوري اسلامي ايران از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

در پايان امام جمعه شهر اردل و معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار چهارمحال و بختياري با نواختن زنگ مهر و ايثار و بدرقه دانش آموزان به کلاس ها سال تحصيلي جديد را آغاز کرد.

انتهاي پيام ۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۸:۳۱

27 Dec 2019