۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۳۸۴۹۲

راهپيمايي 22 بهمن در بروجن/بام ايران تماشايي شد

مردم شهرستان بروجن امسال با حضور پرشور و گسترده خود در راهپيمايي 22 بهمن اين روز را تماشايي کردند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، مردم ولايتمدار شهر بروجن با حضور پرشور و گسترده خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه امسال بار ديگر وفاداري خود را به آرمان هاي انقلاب ثابت کردند.

اين مراسم که از ميدان آزادي آغاز و تا گلزار شهدا ادامه يافت اقشار مختلف مردم از پير و جوان، زن و مرد و کوچک و بزرگ با حضور پر شور خود ۲۲ بهمن را تماشايي کردند.

راهپيمايان در مسير راهپيمايي با در دست داشتن پلاکاردهايي با مضامين" استقلال آزادي جمهوري اسلامي، مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسرائيل، نهضت ادامه دارد، مرگ بر فتنه گر و ..." خشم و انزجار خود را از توطئه هاي استکبار جهاني و فتنه گران اعلام کردند.

شهروندان بروجني با سردادن شعارهايي چون "مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسرائيل، مرگ فتنه گر، مرگ بر آل سعود خائن و ..." مشت دوباره اي بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب زدند و ثابت کردند در هيچ شرايطي اين نظام را تنها نمي گذارند.

اشتياق مردم بروجن براي به دست گرفتن پلاکارد و پرچم ايران در صف هاي طولاني و دود کردن اسپند در سالروز پيروزي انقلاب اسلامي جلوه ويژه اي به راهپيمايي امسال بخشيده بود.

يکي از راهپيمايان با بيان اين که ملت هوشيار و موقعيت‎شناس ايران هرگز اجازه نمي‎دهد که دشمنان اين مرز و بوم با موج‎سواري و ايجاد آشوب و فتنه به اهداف خود دست يابند، گفت: دشمنان همواره تلاش ميکنند نظام را نا کارآمد جلوه دهند اما مردم فريب دسيسه ها و توطئه هاي دشمن را نمي خورند.

رضا سيفي پور استقلال، آزادي و امنيت را دستاوردهاي انقلاب اسلامي در اين کشور دانست و گفت: امنيتي که امروز ما از آن برخورداريم قابل مقايسه با هيچ کشوري نيست.

فردي ديگر که خود را دانشجو معرفي مي کند مي گويد اگر از بصيرت لازم برخوردار باشيم و دشمن را خوب بشناسيم هرگز فريبش را نخواهيم خورد.

در پايان مراسم پس از به آتش کشيدن پرچم اسرائيل، ماکت ترامپ و نماد شيطان پرستي، قطعنامه راهپيمايي ۲۲ بهمن قرائت شد و با تکبير هاي راهپيمايان مورد تاييد قرار گرفت.

گفتني است مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال در ۱۰ نقطه شهرستان بروجن با استقبال و حضور گسترده مردم برگزار شد.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۳:۰۷

27 Dec 2019