۰
plusresetminus
معاون سياسي و امنيتي استاندار اصل باور به ساحت ربوبي و اعتقاد به معصومين(سلام الله عليها) را کليدواژه اثرگذار در انقلاب اسلامي دانست.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، خدابخش مرادي معاون سياسي و امنيتي استاندار در جشن ۱۲بهمن و مراسم روز شهرستان فارسان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و شهداي ۸ سال دفاع مقدس و عرض تبريک بمناسبت سي و ششمين سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامي گفت:امروز شهيد داوودي و شهيد داوودي ها ستاره هايي اين کشور هستند.

مرادی اظهار کرد: در دوازده بهمن و دهه فجر اصل باور به حضرت ربوبي ،ايمان و اعتقاد به ائمه معصوم سلام الله عليها به عنوان کليد واژه اي اثرگذار در انقلاب ما بود و اين عامل موفقيت اين انقلاب بود.

وي تصريح کرد : حضور مردم تکميل کننده انقلاب در کنار امام بود و اين باور به انقلاب مردم را از فرش به عرش برد و با دو باور بود که انقلاب به ثمر رسيد و آندو ايمان به خدا و باور به انديشه هاي حضرت امام بود.

وي اظهار کرد:۲۲ بهمن آغازي بر اثر بخشي حضور در همه صحنه هاست و امروز در جامعه اسلامي و در همه عرصه ها و صحنه ها مردم عزيز ما عالمانه و شجاعانه و آگاهانه حضور دارند.

در ادمه اين مراسم از خانواده هاي شهدا و جانبازان شهرستان و خانواده تنها شهيد انقلاب در ۱۲بهمن۵۷ خانواده شهيد قربانعلي داوودي تجليل به عمل آمد .

انتهای پیام1020ج / 590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۹:۳۸:۵۳

29 Mar 2024