۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۳۰۳۵۴

مراسم جشن بزرگ سالروز ازدواج امام علي (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر بن برگزار شد

ويژه برنامه جشن ازدواج به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علي عليه السلام و حضرت زهرا سلام الله عليها توسط شهرداري بن با هدف ترويج فرهنگ ازدواج آسان برگزار شد. [ مراسم جشن بزرگ سالروز ازدواج امام علي (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر بن برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  زنگ خبر ، به مناسبت اول ذي الحجه سالروز ازدواج حضرت علي عليه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام ا…عليها، که به نام روز ازدواج نام گذاري شده است. مراسم جشني با شکوهي در شهر بن برگزار شد

محمدحسن سليمي روابط عمومي شهرداري شهر بن در حاشيه برگزاري اين جشن هدف از برگزاري اين جشن ها را اينگونه اعلام کرد : با توجه به اينکه در دنياي تکنولوژي زده امروز و اثرات مخرب مدرنيته و تخريب ارزش هاي سنتي توسط غول هاي رسانه اي که کارخانه حواس پرتي انسانها شده اند و در عرصه جنگ فوق العاده خطير نرم که بنيان هاي فرهنگي جوامع مورد هجوم و تاخت و تاز استکبار جهاني قرار مي گيرند.

قطعاً خانواده به عنوان اساس تربيت و شکوفايي فرهنگي افراد آماج حملات دشمن قرار گرفته است، تلاش در جهت حفظ اين کانون بنيادي فرهنگ جامعه و تحکيم بنيان آن بسيار مهم و ضروري است و تلاش در اين مسير متعالي يقيناً از مصاديق حفظ و احياي شعاير الهي محسوب مي گردد.

و به فرموده ي امام خميني رحمه الله عليه خانواده کارخانه انسان سازي است و چنانچه عناصر اين کارخانه به درستي در جاي خود قرار نگيرد محصولي غير متعارف و غير متعالي روانه اجتماع خواهد شد.

بنابراين شهرداري بن در جهت انجام اين فريضه قدم هايي برداشته است و برگزاري برنامه جشن ازدواج از آن جمله است.

در اين مراسم که در سالن شهداي آموزش و پرورش شهر بن برگزار شد، مهندس نادري شهرداري شهر بن خاطر نشان کرد: الگوي رفتاري و اخلاقي ما در زندگي مي بايست اهل بيت (ع) باشند و ما بايد عاشق آنها باشيم و عاشق واقعي اهل بيت مي بايست يک زندگي اهل بيتي داشته باشد و در مشکلات و سختي ها به آن بزرگواران تمسک جويد.

وي ضمن مهم دانستن انتخاب هاي زندگي در سرنوشت يک فرد، انتخاب همسر را مهمترين انتخاب براي هر انسان به شمار آورد و خاطر نشان کرد: در انتخاب همسر حتماً بايد داشتن ايمان را به عنوان ملاکي مهم در نظر داشت؛ چرا که عوامل ظاهري بعد از مدتي به دست فراموشي سپرده مي شوند و اين ايمان و باطن است که ماندگار مي ماند.

از ديگر برنامه هاي اين جشن مي توان به اجاري نمايش کودک،اجراي نمايش طنز،موسيقي سنتي، برگزاري مسابقه و ...اشاره کرد.

انتهاي پيام1022ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۴۰:۵۳

19 Apr 2024