۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۳۱۲۳۵
گزارش تصويري

افتتاح بزرگترين سالن ورزشي در دهستان شوراب صغير

همزمان با هفته تربيت بدني در شهرستان سامان بزرگترين و بهترين سالن ورزشي تمريني در روستاي شوراب صغير در شهرستان سامان افتتاح شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سامان ما، همزمان با هفته تربيت بدني در شهرستان سامان بزرگترين و بهترين سالن ورزشي تمريني در روستاي شوراب صغير در شهرستان سامان افتتاح شد.

مديرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختياري با بيان اينکه در سال ۹۱ آغاز اجراي اين پروژه بوده در نيمه اول سال ۹۵ به پايان رسيده است، اظهار داشت: اين زمين در مساحت هفت هکتار و زيربناي يک هزار ۴۵۰ مترمربع و با اعتباري بالغ بر يک ميليارد تومان از محل اعتبارات ملي احداث شده است.

قاسمي با اشاره بر اينکه در اين سالن ورزشي، ورزش هاي توپي از قبيل واليبال، فوتسال، هندبال و بسکتبال مي تواند برگزار شود، بيان داشت: اين سالن ورزشي يکي از بهترين سالن هاي ورزشي در شهرستان سامان است.

قاسمي با بيان اينکه شهرستان سامان با استاندارد سرانه ورزشي کشور فاصله زيادي دارد، عنوان کرد: بايد در اين جهت پروژه هاي بيشتري احداث و اجرايي شود، اما به دليل کمبود اعتبارات پروژه جديدي در حوژه ورزش در سطح استان اجرايي نمي شود.

وي افزود: در استان چهارمحال و بختياري ۶۰ پروژه ورزشي نيمه تمام وجود دارد.

مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري با اشاره بر اينکه ورزش در جاي خود اهميت زيادي دارد، ورزش سلامتي، نشاط و شادابي را در جامعه همراه دارد، بيان داشت: بايد در جامعه به ورزش به خصوص ورزش هاي همگاني و خانوادگي اهميت زيادي داده شود.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۱۲:۲۶

28 Mar 2024