۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۲۷۴۷۵
در نخستين جشنواره برترين هاي صالحين /

15 حلقه برتر صالحين در اردل تجليل شدند+تصاوير

15 حلقه برتر صالحين در نخستين جشنواره برترين‌هاي شجره طيبه صالحين شهرستان اردل تجليل شدند.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، نخستين جشنواره برترين‌هاي حلقه‌هاي شجره طيبه صالحين درشهرستان اردل پيش از ظهر امروز با حضور امام جمعه ، فرمانده سپاه و جمعي از مسئولين در نماز خانه سپاه ناحيه اين شهرستان برگزار شد.

هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در اين جشنواره گفت:شجره طيبه صالحين ثمره به بار نشسته درخت تنومند بسيج در کشور است که در اصل حافظ ارزش‌هاي اسلامي ومعيارهاي نظام است.

جمشيدي اظهارکرد: حلقه‌هاي شجره صالحين از چند گروه ۲۲ نفري شکل گرفته که اين ۲۲ نفر درزمينه نظامي وامنيتي، بهداشتي، جهادي، ورزش و دفاعي نقش تعيين کننده‌اي دارند.

وي با اشاره به اينکه شجره طيبه صالحين در جامعه مفيد است، بيان کرد: در شجره طيبه صالحين از تمام امکانات استفاده مي‌شود تا جوانان ما از نظرمعنوي پيشرفت کنند و درحلقه‌هاي شجره صالحين اردوهاي زيارتي، تفريحي، آموزشي، ورزشي و علمي براي بسيجيان فراهم شده که با حمايت و همکاري مسئولان گام‌هاي بهتري در اين زمينه بردارند.

جمشيدي برگزاري چنين جشنواره‌هايي را مفيد و لازم دانست و عنوان کرد: بايد در تربيت نيروهاي شجره طيبه صالحين کارهايي انجام دهيم و دراين زمينه فعاليت‌هاي گستردهاي انجام بگيرد.

فرمانده سپاه اردل هدف از برگزاري اين جشنواره شجره طيبه صالحين را ترويج و الگوقراردادن اين حلقه‌ها دانست و گفت: تشويق، ايجاد انگيزه، فعاليت‌هاي بهتر و هدف دار، ارتباط بهتر جوانان بسيجي به خداوند و اهل بيت (ع) از ديگر اهداف اين جشنواره است.

در اين جشنواره با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان اردل با اهدا لوح و جوايز نقدي از ۱۵ حلقه برتر صالحين اين شهرستان تجليل به عمل آمد.

انتهاي پيام1026ج / ۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۹:۰۴

18 Jan 2020