۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۳۳۲۰۷
گزارش تصویری

22 بهمن 95 / بام ايران خروشيد

راهپيمايي يوم الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده اقشار مختلف مردم بروجن برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، مردم ولايتمدار شهرستان بروجن با حضور پرشور، انقلابي و گسترده خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه امسال حماسه اي به يادماندني خلق کرده و بار ديگر وفاداري خود را به آرمان هاي انقلاب ثابت کردند.

اقشار مختلف مردم از پير و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ، همه و همه با حضور پرشور خود در اين روز، گوشه اي از عشق و علاقه خود به انقلاب اسلامي را به دشمنان نشان دادند.

راهپيمايان در مسير راهپيمايي که از روضه الشهدا آغاز و تا مصلي نماز جمعه ادامه يافت با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوري اسلامي و پلاکاردهايي با مضامين "مرگ بر آمريکا"، "مرگ بر اسرائيل"، "مرگ بر انگليس"، "من انقلابي ام"، "ملت ما بيدار است از فتنه گر بيزار است"، "ما تا آخر ايستاده ايم" و ... خشم و انزجار خود را از توطئه هاي استکبار جهاني اعلام کردند.

موج گسترده مردم بروجن اعم از کودک، جوان و سالخورده با مشت هاي گره کرده با سردادن شعار "مرگ بر آمريکا"، "مرگ بر اسرائيل"، "مرگ بر انگليس"، "مرگ بر آل سعود"، "خامنه اي صراط مستقيم است منکر با ولايتش رجيم است" و... مشت دوباره اي بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب زدند.

يکي از نکات قابل توجه اين مراسم حمل آدمک سران استکبار توسط يک دانش آموز بود که راهپيمايان ضمن گرفتن عکس هاي سلفي برائت و بيزاري خود را اعلام مي داشتند.

دود کردن اسپند توسط مردم شهر بروجن در سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و صف کشيدن براي گرفتن پلاکارد و پرچم ايران از ديگر جلوه هاي مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن در بروجن بود.

در پايان اين مراسم قطعنامه راهپيمايي ۲۲ بهمن در مصلي نماز جمعه قرائت شد و با تکبير هاي راهپيمايان مورد تاييد قرار گرفت.

گفتني است مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال در ۱۰ نقطه شهرستان بروجن با استقبال و حضور گسترده مردم برگزار شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۵:۲۱

27 Dec 2019