۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۳۱۵۵۰
گزارش تصويري /

صبحگاه مشترک رزمايش الي بيت المقدس در شهرستان سامان

صبحگاه مشترک رزمايش الي بيت المقدس 5 با حضور صددرصدي گردان بيت المقدس و گردان کوثر در شهرستان سامان برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، عباس رحيمي، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان با بيان اينکه رزمايش الي بيت المقدس ۵ متشکل از يک گردان بيت المقدس و يک گردان کوثر شهرستان سامان از ۱۳ آبان به مدت دو روز در منطقه اردوگاه قدس شهرستان سامان برگزار شد، اظهار داشت: گردان هاي بيت المقدس شهرستان سامان صددرصد و گردان کوثر ۸۰ درصد در اين رزمايش حضور داشتند.

رحيمي با اشاره بر اينکه اين رزمايش شامل کلاس هاي عقيدتي, سلاح شناسي, روشنگري و انجام برنامه هاي تاکتيکي و رزمي بوده است، اذعان داشت: هدف از اين رزمايش بالا بردن توان رزمي, نظامي , فرهنگي, شهرستان سامان است.

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور، امام جمعه شهر سامان در صبحگاه اين رزمايش با بيان اينکه هرچه توان جامعه اي بالاتر باشد طمع و توطئه دشمن نسبت به آن جامعه بيشتر خواهد بود، بيان داشت: در مواجهه با جنگ هاي اقتصادي و فرهنگي بايد توان جامعه را بالا برد.

ملک پور با اشاره بر اينکه رهبر انقلاب در صحبت هاي خود در راستاي مذاکرات، چندين بار اين صحبت را داشته اند که در مذاکرات، کشور ايران بايد با بي اعتمادي کامل وارد اين عرصه شود، عنوان کرد: اين صحبت رهبر ريشه قرآني دارد و در قرآن آمده است به کفار و دشمنان نبايد اعتماد کرد.

وي با بيان اينکه در حال حاضر شاهد هستيم و مي بينيم که در مورد نقض پيمان ها و تعهدات بين المللي توسط کشور هاي استکبارگر آمريکا و صهيونيست صورت مي گيرد، بيان داشت: کشور هاي اروپايي در مذاکرات هسته اي به تعهدات خود عمل نکرده اند و ما نيز با توجه به رهنمودهاي رهبر انقلاب بايد هوشيار باشيم و در مسير ولايت بمانيم.

انتهاي پيام/۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۶:۲۳:۵۴

29 Mar 2024