۰
plusresetminus
همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و آغاز به کار هیات‌های شهری و مدرسه‌ای انصارالمهدی (عج)، دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به همراه معاون فرهنگی تربیتی برادران دفتر مرکزی با سفر به چهارمحال و بختیاری در هیئت های دانش آموزی انصارالمهدی (عج) این استان شرکت کردند.
به گزارش جهانبین نیوز؛ همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و آغاز به کار هیات‌های شهری و مدرسه‌ای انصارالمهدی (عج)، دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به همراه معاون فرهنگی تربیتی برادران دفتر مرکزی با سفر به چهارمحال و بختیاری در هیئت های دانش آموزی انصارالمهدی (عج) این استان شرکت کردند.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ضمن بازدید از هیئت‌های دانش آموزی پسران و دخترانه شهرکرد با دانش آموزان کادر هیئت نیز به گفت‌وگو پرداختند.

علامتی ضمن عرض خدا قوت به کلیه دانش آموزان و کادر هیئت های دانش آموزی از کیفی تر شدن برنامه نسبت به سال های پیش ابراز رضایت داشت و با اشاره به این که چهارمحال و بختیاری به عنوان دبیرخانه هیئت های دانش آموزی می باشد خاطرنشان کرد: دبیرخانه باید برای فعال تر شدن و ثمربخشی بیشتر در راستای هم‌افزایی و ارائه الگوی موفق با استان های دیگر در ارتباط باشد و دفتر مرکزی را در این زمینه یاری کند.

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه دبیرکل اتحادیه نجمن های اسلامی با نماینده محترم ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیای حضرت حجت الاسلام نکونام دیدار و گفت‌وگو کردند و از حمایت ایشان از هیئت‌های دانش آموزی انصارالمهدی (عج) تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۷:۴۹:۳۴

25 Apr 2024