۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۳۲۴۳۱
گزارش تصويري/

بانوان فرهيخته اردلي براي تحقق شعار رهبري وارد ميدان عمل شدند

به همت اداره تبليغات اسلامي شهرستان اردل اولين جلسه بانوان فرهيخته اين شهرستان در راستاي تحقق شعار امسال رهبري در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام حميد بهرامي سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل در حاشيه اولين جلسه مجمع بانوان فرهيخته اين شهرستان در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اشاره به شعار سال ۹۵ گفت: اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل عنواني دقيق و بجايي است که مقام معظم رهبري به عنوان شعار امسال در نظر گرفته اند که بايد به مفهوم و اجرايي شدن اين بيان پرداخت و لازم است با اتکاء به توانمندي هاي کشورمان و کار و تلاش به موقع شاهد دست يافتن به موقعيت هاي مهم در جامعه برسيم.

بهرامي افزود: براي تحقق اقتصاد مقاومتي و گفتمان‌سازي آن نيازمند اين هستيم که سبک زندگي اسلامي در جامعه ترويج يابد يعني اقتصاد مقاومتي ذيل سبك زندگي قرار دارد.

وي افزود: شاخصه‌ها و مؤلفه‌هاي سبك زندگي اسلامي را چند سال گذشته با تأكيدي كه مقام معظم رهبري داشتند در حوزه‌ها و دانشگاه‌هاي معرفي شد که مي‌توانيم از آن‌ها بهره جوييم چراکه تا زماني که ما مؤلفه‌هاي سبک زندگي اسلامي را در جامعه خود ساري و جاري نکنيم، مقداري سخت است که به تنهايي بتوانيم به بحث اقتصاد مقاومتي بپردازيم.

سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل ابراز کرد: با توجه به فعاليت دشمنان جهت رواج فرهنگ غرب در جوامع اسلامي، ما نيازمند يک بازتعريف دوباره از فرهنگ اسلامي هستيم تا بتوانيم آن را در جامعه خود بازنمايي کنيم که اين مسئله کار سختي هم نيست.

بهرامي بيان کرد: اکنون که سال اقتصاد مقاومتي و اقدام و عمل است مي‌توانيم همين شاخص‌ها را عملياتي کنيم و اگر در بحث آداب، فرهنگ، رسوم، پوشش و غيره به سبک زندگي و فرهنگ اسلامي توجه کنيم، به‌صورت غيرمستقيم نيز به اقتصاد مقاومتي پرداخته‌ايم يعني اگر سبك زندگي امروز خود را تغيير دهيم خود به خود به اقتصاد مقاومتي هم توجه ويژه داشته‌ايم.

در اين جلسه هر يک از بانوان فرهيخته شهرستان اردل براي تحقق سبک زندگي اسلامي و کاهش آسيب هاي اجتماعي بانوان راهکارهايي ارائه نمودند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۲۲:۳۸:۲۶

28 Mar 2024