۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۳۸۴۰۱
در منطقه ميانکوه

شکوفایی فرهنگ اقتصاد مقاومتي در غرفه هاي دانش آموزي

دانش آموزان منطقه ميانکوه شهرستان اردل با برپايي 12 غرفه از دست ساخته هايشان فرهنگ اقتصاد مقاومتي را به نمايش گذاشتند.
به گزارش جهانبین نیوز؛ مهدي صفري رئيس آموزش و پرورش منطقه ميانکوه شهرستان اردل در حاشيه برپايي غرفه هاي خلاقيت دانش آموزان که در روستاي گندمکار از توابع بخش ميانکوه شهرستان اردل برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه گفت: مقام معظم رهبري سال ۹۶ را به نام "اقتصاد مقاومتي توليد، اشتغال" نامگذاري کردند که دانش آموزان منطقه ميانکوه براي تحقق شعار رهبري از هيچ تلاشي دريغ نکردند.

صفري افزود: نمايشگاه خلاقيت و کار آفريني به همت دانش آموزان و فرهنگيان منطقه ميانکوه برگزار شد به طوري که در اين نمايشگاه دستاوردها و آثار دست ساز دانش آموزان در ۱۲ غرفه به نمايش عموم درآمده است.

وي با بيان اينکه اين گونه خلاقيت ها نمونه خوبي برا تحقق شعار رهبري است افزود: ترويج کارآفريني، تشويق دانش آموزان براي حرفه آموزي مشاغل مختلف و به فعل رساندن خلاقيت آنان، معرفي و فروش محصولات توليدي دانش آموزان را ازجمله اهداف برپايي اين نمايشگاه مي باشد.

صفري ضمن توجه به آثار و صنايع بومي و محلي در اين نمايشگاه ادامه داد: انواع صنايع دستي ساخته شده از چوب درختان، تابلو، اسباب بازي کودکان، کار دستي کودکان و دانش آموزان ساخته شده از چوب، مقوا و پارچه، جاجيم، عروسک، کشک، قارا در اين نمايشگاه به نمايش درآمد است.

رئيس آموزش پرورش منطقه ميانکوه تصريح کرد: انواع غذاهاي محلي و شيريني جات از جمله نان محلي و پخت آش رشته،آش دوغ در اين نمايشگاه عرضه شده است و بايد از تلاش دانش آموزان و برنامه ريزي خوب معلمان براي راه اندازي اين نمايشگاه قدرداني کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۱:۱۰:۰۲

29 Mar 2024