۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۴۰۸۷۵
کارشناس مسائل سياسي

امروز دشمن مي‌خواهد تمام توانايي‌هاي ما را به ضعف تبديل کند

کارشناس مسائل سياسي گفت: امروز دشمن با رويکردهاي مختلفي مي‌خواهد تمام توانايي‌هاي ما را به ضعف تبديل کند و چيزهايي را از خارج مرزها به مردم ما نشان مي‌دهد تا بلکه بتواند ته دل آن‌ها را خالي کند شايد بتواند به اهداف پوشالي خود دست پيدا کند.
به گزارش جهانبین نیوز، کامران قاسمي، کارشناس مسائل سياسي در جمع فرهنگيان بسيجي شهرستان فارسان ضمن عرض تبريک به مناسبت تقارن هفته وحدت و هفته بسيج گفت: امروز در اين جمع کنار هم هستيم نه به خاطر رساندن خبر بلکه به خاطر آماده‌سازي و يکسان‌سازي ذهن و فکرمان در جهت پيش برد اهداف نظام و استفاده از همه افکار در جهت پيشرفت.

وي در ادامه افزود: امروز دشمن با رويکردهاي مختلفي مي‌خواهد تمام توانايي‌هاي ما را به ضعف تبديل کند و چيزهايي را از خارج مرزها به مردم ما نشان مي‌دهد تا بلکه بتواند ته دل آن‌ها را خالي کند شايد بتواند به اهداف پوشالي خود دست پيدا کند

وي خاطرنشان کرد: دشمنان ما و آمريکا چگونه بدون فکر به اين تحليل رسيده‌اند که مي‌توانند مردم ما را ضعيف کنند، مردمي که انقلاب اسلامي را به پا کردند انقلابي با ويژگي‌هاي منحصربه‌فرد ازجمله الهي بودن انقلاب، داشتن رهبري با ديدگاه انقلابي، معنوي بودن و مذهبي بودن و انگيزه، عشق وايمان مردم انقلابي.

وي اظهار داشت: ما در يک جاي معمولي انقلاب نکرده‌ايم، چشم تمام جهانيان به دنبال اين مردم و اين انقلاب است، آن‌ها مي‌خواهند قلب خاورميانه را از تپش بي اندازند و قلب آن ايران است ايراني که قدرت و انرژي و انسجام ملي او از رهبري و مردمش سرچشمه مي‌گيرد.

قاسمي با پرداختن به نقش وحدت در بين مسلمانان و نيز موضوع تفرقه به‌عنوان مهم‌ترين راهبرد دشمنان اسلام گفت: اين‌که دولت‌هاي استکباري و استعمارگران، از ديرباز تفرقه‌افکني بين مسلمانان را يکي از جدي‌ترين راهبردهاي خود براي اعمال سلطه بر آن‌ها در دستور کار داشته‌اند و اين چيزي نيست که امروز ديگر بر کسي پوشيده باشد.
 
وي تصريح کرد: آمريکا به دنبال راه‌اندازي جنگ رواني بين مردم است، او 13 آبان،9 دي و... را نديده است اين‌ها تنها بخش کوچکي از انسجام مردم ايران است، راهپيمايي 25 ميليون نفري روز اربعين نيز نمونه‌اي ديگر از اين انسجام مردم است که دراين‌باره مي‌گويند اين کار را ايران و عراق به راه انداخته‌اند و در جواب از مقام معظم رهبري شنيدند که اگر شما هم مي‌توانيد اين کار را انجام دهيد و 25 ميليون نفر را در 80 کيلومتر به راه بي اندازيد.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۹:۱۴:۴۷

19 Apr 2024