۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۳۸۳۱۹
در نخستين روز از دهه فجر

برگزاري رژه موتوري از ميدان عمان ساماني تا گلزار شهداي شهر سامان + تصاوير

در نخستين روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي و سالروز ورود معمار کبير انقلاب به وطن رژه موتوري و خودرويي فجر ۳۹ از ميدان عمان ساماني تا گلزار شهداي سامان با حضور مسئولان و مردم برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما در نخستين روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي و سالروز ورود معمار کبير انقلاب به وطن رژه موتوري و خودرويي فجر ۳۹ از میدان عمان ساماني تا گلزار شهداء با حضور مسئولين  شهرستاني برگزار شد.

در اين برنامه خودروهاي نيروي انتظامي، هلال احمر و اوراژانس ۱۱۵ با پرچم سه رنگ جمهوري اسلامي ايران در سطح شهر  به حرکت در آمدند.

امام جمعه سامان در گلزار شهداي شهر سامان با بيان اينکه پرودگار شاهد رفتار و کردار ما است ، شهيدان نيزشاهد و ناظر رفتار ما هستند، اظهار داشت: شهداي در راستاي حفظ انقلاب و آرمان هاي امام در خاک و خون غلتيدند.

علي اصغر عقيلي با اشاره بر اينکه ما بايد راه شهداء را ادامه و به ارمان هاي امام و شهداء احترام بگذاريم، بيان داشت: انقلاب ما انقلاب علوي و فاطمه اي است و جايگاه ويژه اي در جهان دارد.

عقيلي بيان داشت: اين انقلاب و دستاورد هايش بايد به نحو احسن به نسل جوان و کساني که در زمان انقلاب نبودند به خوبي شناسانده شود.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۹:۵۰:۴۹

28 Mar 2024