۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۳۲۴۰۷
مسئول دفتر شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان گفت:

حماسه نه دي،نقطه عطفي در تاريخ کشور عزيز ايران اسلامي به شمارمي رود

مسئول دفتر شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان فارسان گفت: حماسه نه دي سال 1388 از آن لحظه هاي مهم و سرنوشت ساز، به ياد ماندني و نقطه عطفي در تاريخ کشور عزيز ايران اسلامي به شمارمي رود.
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام جهانبخش يوسفي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار در حاشيه همايش با شکوه 9 دي گفت: ۹ دي روزي بود که مردم براي اعتراض به هتک حرمت عاشورا به صحنه آمدند و اين روز بزرگ براي هميشه در  تاريخ ماند و براي آنان که فکر نابودي عاشورا و اسلام را در افکار پليد خودشان طراحي مي کردند، درس عبرت بزرگي شد.

وي خاطرنشان کرد: اتفاقاتي که در فتنه 88 رخ داد حاصل نقشه ها و برنامه هاي  تئورسين هاي جنگ رواني غرب براي براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران بوده است.

حجت الاسلام يوسفي تصريح کرد: حماسه نه دي سال 1388 از آن لحظه هاي مهم و سرنوشت ساز، به ياد ماندني و نقطه عطفي در تاريخ کشور عزيز ايران اسلامي به شمار مي رود.

وي ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي بعد از فتنه سال 78 و کوي دانشگاه و فتنه سال 88 در جهت براندازي اين نظام بر آمده از خون شهدا بودند، ولي ملت با بصير ايران اسلامي و با تبعيت از آموزه هاي انقلاب اسلامي و رهبري معظم انقلاب اسلامي نسخه  تمام  فتنه گران و فتنه انگيزان را در اين حماسه نهم دي پيچيدند.

وي اظهار داشت: عده اي تا ديروز به نام دين هر اقدام ناپسندي را انجام مي دادند و در اين فرايند هفت ماهه نيت آنها هويدا شد و معلوم شد که آنها متدين به انقلاب، قانون و اطاعت از ولايت نيستند.

وي بيان کرد: مهم‏ترين مشخصه حماسه ماندگار و جاودانه نهم دي سال 88، سه عنصر اساسي ايمان، اتحاد و بصيرت است که باعث شد با حضوري آگاهانه در کل کشور، بقاء نظام و انقلاب اسلامي و سرزندگي و هوشمندي مردم و رهبري انقلاب اسلامي را باري ديگر با عزت و اقتدار به رخ جهانيان بکشد.

وي در پايان گفت: تمام کساني که دل در گرو اسلام، قرآن، نظام اسلامي، انقلاب و آرمان هاي امام و رهبري و شهدا دارند، امروز با شرکت گسترده يک بار ديگر ثابت کردند که همچنان به اين نظام الهي و آرمان هاي امام، رهبري و شهدا پايبند هستند.

اين همايش در مسجد و مصلاي امام حسين (ع )با حضور مسئولين و اقشار مختلف شهرستان، و با سخنراني حجة الاسلام والمسلمين صالحيان مسئول دفتر شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور در استان اصفهان برگزار شد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۰۴:۱۹

28 Mar 2024