۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۴۰۰۸۲
در اختتامیه دوازدهمین جشنواره شعر منطقه‌ای تمدار بیت اردل

برترین سراینده‌های شعر گویشی کشور تجلیل شدند+تصاویر

برترین‌های دوازدهمین جشنواره منطقه‌ای شعر گویشی «تمدار بیت» مناطق زاگرس نشین کشور، با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و شاعران در سالن مهرگان اردل تجلیل شدند.
به گزارش جهانبین نیوز، اختتامیه دوازدهمین جشنواره شعر منطقه‌ای تمدار بیت عصر امروز با حضور شاعرانی از هشت استان زاگرس‌نشین چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و ایلام و مسئولین استانی و شهرستانی در سالن مهرگان شهرستان اردل برگزار شد.

در بخش آیینی این جشنواره، فاطمه احمدی، همایون قاسمی از خوزستان، علی پارسه و مریم موسوی از خوزستان و اقبال  طهماسبی از اردل  مقام‌های برتر را به دست آوردند.

همچنین مهشید شرافی زاده و هادی قنبری از لردگان، حمید رضا میرعلایی ازشهرستان اردل و پریسا کیانی از خوزستان مقام‌های برتر بخش آزاد این جشنواره را کسب کردند.

برگزیدگان، علاوه بر لوح تقدیر و جایزه نقدی، تندیس کبک طلایی جشنواره را دریافت نمودند.

حمزه موسایی و خسرو محمدی از کوهرنگ و رامین طهماسبی از شهرستان اردل هم قابل تقدیر شناخته شدند.
گفتنی است: ۴۶۱ اثر از ۱۳۲ شاعر از ۸ استان شامل اصفهان، خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، فارس، ایلام و چهارمحال و بختیاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

این جشنواره در بخش شعر‌های آئینی با موضوعات انتظار، ایثار و شهادت، شهدای مدافع حرم، عفاف و حجاب، امام رضا (ع) و حمایت از کالای ایرانی و در بخش آزاد با اولویت آداب و سنن اقوام بختیاری برگزار شده است.

انتهای پیام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۰۵:۵۹

19 Mar 2024