۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۳۵۴۶۶
همزمان با شب شهادت امام جعفرصادق (ع)

مردم شهرستان بروجن با لاله هاي گمنام وداع کردند

آيين وداع با لاله هاي گمنام دوران دفاع مقدس امشب با حضور گسترده و پرشور مردم شهرستان بروجن برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق (ع) مردم شهيدپرور شهرستان بروجن در مراسمي باشکوه با شهيد گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس وداع کردند.

مردم شهيدپرور بروجن در اين مراسم بار ديگر با آرمان هاي شهدا و امام شهدا تجديد ميثاق کرده و نشان دادند که شهدا را هيچ گاه فراموش نخواهند کرد.

گفتني است پيکر مطهر يکي از شهداي گمنام که فردا قرار است در شهر سفيددشت تشييع و خاک سپاري شوند براي برگزاري آيين وداع به شهرکرد منتقل شد تا استان چهارمحال و بختياري معطر به شميم شهادت شود.

سرگرد اسماعيل عظيمي جانشين فرمانده سپاه بروجن در حاشيه اين مراسم به خبرنگار کلار، گفت: مردم شهرستان بروجن اثبات کردند که پاي ارزش‌هاي دفاع مقدس محکم ايستاده‌اند.

وي ضمن بيان اين که عزت، اقتدار، سربلندي و امنيت امروز جمهوري اسلامي ايران مرهون ايثار و از جان گذشتگي شهداي دفاع مقدس است، افزود: شهدا براي ما قدرت و اقتدار آوردند و ما امروز به برکت خون پاک شهيدان از هر موانعي عبور خواهيم کرد و مسيرمان را ادامه مي‌دهيم.

عظيمي اضافه کرد: اين دو شهيد ۲۵ و ۲۷ ساله در عمليات خيبر جزيره مجنون و عمليات بدر شرق دجله به درجه رفيع شهادت نائل شده اند.

جانشين فرمانده سپاه بروجن خاطر نشان کرد: پيکر مطهر اين ۲ شهيد گمنام ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۲۹ تيرماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از گلزار شهداي شهر سفيد دشت به سمت پارک لاله تشييع و خاکسپاري مي شوند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۹:۲۱

16 Jan 2020