۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۴۰۴۳۶
به مناسبت هفته دفاع مقدس:

گلزار شهدا شهرستان فارسان غبارروبي و عطرافشاني شد

مراسم غبارروبي و عطرافشاني گلزار شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور خانواده‌هاي معظم شهدا و مسئولين ادارات و نهادهاي شهرستان فارسان برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز، به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس، مراسم غبارروبي و عطرافشاني گلزار شهداي شهرستان فارسان با حضور خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران و مسئولين ادارات و نهادهاي اين شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سيد حسن چراغي،رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فارسان در اين مراسم گفت: هفته دفاع مقدس يادآور رشادت‌ها و دلاوري‌هاي رزمندگان و شهدا و جانبازان است و بايد اين رشادت‌ها رابه نسل آينده منتقل کرد.

وي عنوان کرد: مردم بايد قدردان اين نعمت‌هاي انقلاب باشند که اين رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس براي ما به يادگار گذاشتند.

وي افزود: آسايش و آرامش امروز کشور ايران مرهون و مديون خون شهداست و بايد ادامه‌دهنده راه شهدا باشيم چراکه پيروي از راه و روش شهدا رستگاري و رشد تعالي جامعه را به همراه دارد.

وي خاطرنشان کرد: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در بين نسل جديد لازم و ضروري است و جوانان و نوجوانان بايد با رشادت شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.


وي تصريح کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌هاي مختلف فرهنگي در اين شهرستان اجرا شد و مردم و مسئولان با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌هاي امام راحل و شهدا تجديد بيعت کردند.

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۶:۰۰:۴۵

28 Mar 2024