۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹
کد مطلب : ۱۹۸۸۸

مردم در حماسه 9 دي، مهره هاي پنهان دشمنان را شناسايي کردند

حجت الاسلام والمسلمین دکتر امیرقلی جعفری گفت:مردم در حماسه 9 دي، مهره هاي پنهان دشمنان را شناسايي کردند و آنها را به انزوا کشاندند و اثبات کردند نه تنها در جنگ سخت، بلکه در عرصه جنگ نرم نيز در صحنه هستند و حماسه خلق مي کنند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام جعفري نماينده ولي فقيه در دانشگاه شهرکرد افزود: دي تقويت اقتدار ملي و انسجام ملي بود ، دراين روز مردم با حضور ميليوني خود حماسه تاريخي آفريدند و با امامت و ولايت تجديد پيمان کردند و به دنيا اعلام کردند که عهد و پيمانشان با ولي خود گسستني نيست.

وي با اشاره به نقش رهبري در فتنه ۸۸ گفت: مقام معظم رهبري با تدبير وضعيت را مديريت کردند و به دنبال جذب حداکثري و دفع حداقلي بودند.

اين استاد حوزه و دانشگاه گفت: رافت حضرت آقا و نظام به حدي بود که اگر سران فتنه اعلام توبه و برائت مي کردند آنها هم بخشوده مي شدند.

وي اضافه کرد: عده اي بي بصيرت و خواص نير با آنها همراهي کردند ولي مردم در حماسه ۹ دي حضوري حماسي داشتند و آتش اين فتنه ها را خاموش و ريشه کن کردند.

وي گفت : مردم در حماسه ۹ دي، مهره هاي پنهان دشمنان را شناسايي کردند و آنها را به انزوا کشاندند و اثبات کردند نه تنها در جنگ سخت، بلکه در عرصه جنگ نرم نيز در صحنه هستند و حماسه خلق مي کنند.

وي افزود ۹ دي ۸۸ به عنوان يکي از مناسبت هاي تاريخي مهم و فراموش نشدني کشور ياد و بر عبرت آموزي از اين واقعه تاريخي تاکيد کرد: اين روز يکي از روزهاي به ياد ماندني براي ملت ماست که مردم يک حماسه به ياد ماندني را خلق کردند .

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۴۸:۰۷

29 Mar 2024