۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۲۳۲۴۳
با حضور مسئولان صورت گرفت

رئيس جديد اداره تعاون روستايي اردل معرفي شد/تصاوير

آيين تکريم و معارفه رئيس اداره تعاون روستايي شهرستان اردل صبح امروز با حضور مدير کل تعاون روستايي استان ، معاون فرمانداري ، بخشدار مرکزي و جمعي از مسئولين شهرستان برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، در اين مراسم که صبح امروز پنج شنبه ۴ تيرماه با حضورپر شکوه توليد کنندگان و کشاورزان نمونه شهرستان اردل برگزار شد رحم خدا صفري معاون فرماندار شهرستان اردل ضمن اشاره به اهميت و جايگاه تعاون روستايي در ارائه خدمات به روستاهاي كشور ، اداره تعاون روستايي را يكي از خادمان مردم عنوان نمود .

مهندس سياح مدير کل تعاون روستايي استان چهار محال وبختياري نيز در اين آيين با تأكيد بر نقش و جايگاه اداره تعاون روستايي در روستاها اظهار داشت : كار اين عزيزان تأثير بسزايي در خدمت به روستاييان عزيز دارد .
سياح در ادامه يكي از دغدغه هاي خود را توجه به روستاها و روستاييان بيان نمود و در همين راستا از رئيس جديد اداره تعاون روستايي شهرستان خواست تا با جديت در جهت خدمت به مردم شهر ستان اردل بويژه روستاييان عزيز تلاش نمايد.

در پايان اين مراسم مهندس سعيد داوودي نيا بعنوان رئيس اداره تعاون روستايي شهرستان معرفي و از زحمات و تلاش هاي مهندس کاوه تجليل شد .


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۴۳:۳۸

29 Mar 2024