۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۳۶۶۶۳
فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) چهارمحال وبختیاری:

نبايد به آمريکا اعتماد کرد/ سپاه راه درستي را در پيش‌گرفته است

فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) استان گفت: در اين روزها ترامپ به مردم دنيا فهماند که تأثيرگذاري نظام جمهوري اسلامي ايران و قدرت جمهوري اسلامي از آن‌ها بيشتر است و گفته مقام معظم رهبري را به همه ثابت کرد که نبايد به آمريکا اعتماد کرد وفهماند که سپاه راه درستي را در پيش‌گرفته است.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار عل محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) استان در مراسم توديع معارفه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: تهديدها و تحريم‌ها مسئله جديدي نيست بلکه سابقه بسيار زيادي در ايران دارد و مردم ايران به اين مسائل اهميت نمي‌دهند چراکه از ابتداي انقلاب اين دشمنی بوده و هست.

سردار اکبری در ادامه افزود: رسالت سپاه پاسداران بر مبناي مأموريت سپاه وبر مبناي قانون اساسي که حفظ انقلاب و دستاوردهاي انقلاب اسلامي است وبر عهده سپاه پاسداران مي‌باشد.

وي با بیان اینکه دشمن از ابتدا از بين بردن نظام جمهوري اسلامي ايران را در ذهن داشته؛ خاطرنشان کرد: به برکت هشت سال دفاع مقدس  و رشادت‌هاي جوانان نظام جمهوري اسلامي پابرجا باقي می ماند و بر خود مي‌باليم و شکرگزار هستيم که در چنين نظامي خدمت مي‌کنيم و راهي را که امام فرمود به‌درستي در پيش‌گرفته‌ايم.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه صحبت های اخیر ترامپ نشان از حرکت درست سپاه است،  اظهار داشت: در اين روزها ترامپ به مردم دنيا فهماند که تأثيرگذاري و قدرت نظام جمهوري اسلامي ايران  از آن‌ها بيشتر است و گفته مقام معظم رهبري را به همه ثابت کرد که نبايد به آمريکا اعتماد کرد.
 
بايد با قاطعيت و شجاعت در مقابل زياده‏‌خواهى‏‌ها ايستادگى کرد


حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام‌جمعه شهر فارسان به نوع موضع‌گيري و صحبت‌هاي ترامپ در خصوص ايران اشاره و گفت: عدم پايبندى آمريکا به معاهده‌‏هاى بين‌‏المللى و اتخاذ مواضع قلدرمآبانه چيزى نيست که براى ملت ما و جهان تازگى داشته باشد.

 ملک پور اظهار داشت: آنچه نبايد از آن غافل شد، عبرت از تاريخ و پيشينه مذاکرات هسته‌‏اى و فرايند برجام است که طبق فرمايشات مقام معظم رهبرى به‌‏عنوان يک تجربه تلخ بايد از آن بهره گرفت.

وي ادامه داد: بايد با قاطعيت و شجاعت در مقابل زياده‏‌خواهى‏‌ها و هجمه کور جبهه استکبار، مقاومت و ايستادگى کرد که قطعاً هزينه‏‌هاى مقاومت و ايستادگى به‌مراتب از هزينه‏‌هاى انفعال و ارتجاع و سازش کمتر خواهد بود.

ملک پور دو عنصر ايستادگي و بصيرت را براي مقابله با انواع تهاجم‌هاي دشمن ضروري دانست و خاطرنشان کرد: اين روزها جامعه و کشورمان در معرض تهاجمات گوناگون سياه‌وسفيد، پنهان و آشکار و نرم و سخت قرارگرفته است، البته در آستانه چهل‌سالگي انقلاب، ملت بزرگ و غيورمان در سايه هدايت‌هاي رهبرى حکيم و فرزانه‏، به‌‏سان هميشه با ايستادگى، بصيرت وايماني راسخ اين بار هم کشتى انقلاب را بااقتدار و عزتى مثال‌‏زدنى از امواج فتنه‏‌ها و توطئه‏‌ها عبور خواهد داد.

خطيب نماز جمعه فارسان تصريح کرد: شرمندگى و بلکه رسوايى در دنيا و آخرت براى خواص بى‏‌درد و بى‏‌بصيرت و سياست زدگان بى‏‌سروپايى خواهد ماند که دل به غرب و اروپا داده و در تکاپوى خوش‏‌خدمتى به دشمنان ملت ايران به‌‏ويژه آمريکا، انگليس و اسرائيل هستند.
 
اگر سپاه نباشد ايران نيست و در يک‌کلام سپاه يعني ايران

مرداس طاهري فرماندار شهرستان فارسان درباره سخنان ضد ايراني ترامپ، اظهار داشت: همه دنيا مي‌دانند که امروز عامل اصلي بمباران‌هاي متعدد و جنگ‌هاي تحميلي به کشورها ازجمله عراق، سوريه، ليبي و يمن خود آمريکايي‌ها هستند.

فرماندار فارسان افزود: سپاه پاسداران نقطه اميد مردم همه کشورهاي منطقه است و نيرويي نيست که به اين راحتي‌ها تحريم شدني باشد. هيچ کشور و نهادي نمي‌تواند سپاه را تحريم کند، سپاه همواره در مقاطع حساس چه در داخل ايران و چه در کمک‌رساني به مردم منطقه نشان داده که همراه و همدل مردم مظلوم و ستمديده است.

وي تصريح کرد: جمله امام در همه زمان‌ها صادق مي‌باشد آمريکا هيچ غلطي نمي‌تواند بکند واقعيتي است غيرقابل تغيير و بحث تهديد و تحريم نيز از اول انقلاب با ما بوده و مسئله جديدي نيست.

فرماندار فارسان در پایان گفت: سپاه تروريست نيست بلکه قلب ملت ايران است و اگر سپاه نباشد ايران نيست و در يک‌کلام سپاه يعني ايران

انتهای پیام1022ج/590پ

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۶:۴۴

1 Feb 2020