۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۲۵۹۴۴

باشگاه ورزشي و استعداديابي فوتبال شهر فارسان افتتاح شد

باشگاه ورزشي و استعداديابي فوتبال شهيد همت با حضور جمعي از مسوولان محلي و جامعه ورزش در شهر فارسان افتتاح شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مدير باشگاه، علي حيدري در حاشيه افتتاح اين باشگاه گفت: هدف از تاسيس اين باشگاه، تشکيل تيم  فوتبال و فوتسال براي حضور در مسابقات استاني و کشوري است.
 
وي با اشاره به اينکه 200 نفر از جوانان و نوجوانان مستعد رشته فوتبال و فوتسال هم اينک عضو اين باشگاه هستند، افزود: مربي‌گري تيم‌هاي فوتبال و فوتسال بر عهده اکبر اسلامي و حسين اوستاخ است که به صورت هفتگي با برگزاري تمرينات مختلف در سالن ورزشي ولايت نسبت به استعداديابي نوجوانان و جوانان علاقمند به رشته فوتبال و فوتسال همت مي‌کند.
 
وي با اشاره به اينکه اين باشگاه در شهر فارسان در سه رده سني نونهالان، نوجوانان و جوانان فعاليت‌هاي خود را ادامه مي‌دهد، اضافه کرد: افتتاح باشگاه فوتبال گامي بزرگ در راستاي توسعه ورزش قهرماني در شهرستان فارسان است.
 
حيدري با اشاره به اينکه نوجوانان و جوانان همواره در رشته‌هاي انفرادي و گروهي براي شهرستان افتخارآفريني مي‎کنند، افزود: هرچه قدر به تعداد باشگاه‌هاي فعال در اين حوزه  افزوده شود، به همان اندازه ابعاد ورزش تقويت مي‌شود.

در روز افتتاحيه اين باشگاه دکتر حميدرضا عزيزي نماينده مردم اردل، فارسان، کيار، کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي مبلغ 50 ميليون ريال، دفتر امام جمعه شهر فارسان 5 ميليون ريال، شهردار شهر فارسان 10 عدد توپ ورزشي، شورا اسلامي شهر فارسان 100 دست لباس ورزشي، اداره آموزش و پرورش شهر فارسان 2 عدد توپ ورزشي، تربيت بدني شهر فارسان 2 سانس در سالن‌هاي ورزشي شهر فارسان به اين باشگاه کمک کردند.

افرادي که تمايل دارند در اين باشگاه عضو شوند مي‌توانند با مراجعه به دفتر اين باشگاه در مصلي امام حسين (ع) نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۲:۳۷:۴۲

29 Mar 2024