۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۴۰۹۷۴
طي مراسمي

سرپرست جديد شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل منصوب شد+تصاوير

طي آئيني که در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل با حضور مسئولين استاني و شهرستاني برگزار شد، سرپرست جديد شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل معرفي گرديد.
به گزارش جهانبین نیوز، مراسم توديع و معارفه رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل روز گذشته با حضور سيد راشد جزايري رئيس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختياري، حجت الاسلام بهرامي امام جمعه شهر اردل، مسئولين شهرستاني و جمع کثيري از اقشار مختلف مردم در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان اردل برگزار شد.

حجت السلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در اين مراسم گفت: خداوند علم و دانش را در کنار ما قرارداده و بايد تلاش کنيم با دستيابي به آن هم خودمان رشد کنيم و هم ديگران از آن بهره مند گردند.

وی افزود: اخلاص در عمل بسيار ارزشمند است و علم درست آن است که عمل، نتيجه و تاثير ارزشمند آن را در جامعه به وضوح ببينيم.

سيد راشد جزايري رئيس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختياري در ادامه نيز اظهار داشت: مديريت قديمي هم از لحاظ اخلاقي و هم از لحاظ کاري نمونه بود.

جزايري افزود: اقدامات ارزنده بخش بهداشت و درمان در شهرستان اردل ملموس ترين خدمات صورت گرفته در اين شهرستان است و اميدواريم با توجه به عزم مصصم وزارت بهداشت در ادامه برنامه ها و خدمات طرح تحول سلامت، همچنان با همت همگاني و عزم مسئولين اين شهرستان شاهد ارتقاء و توسعه روز افزون حوزه سلامت شهرستان اردل باشيم.

همچنين عليرضا رئيسي سرپرست جديد شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در پايان با بيان خلاصه‌اي از سوابق گذشته خود اظهار داشت: ما به عناوين و مسئوليت‌ها به‌عنوان يک منصب نگاه نمي‌کنيم، بلکه اين عناوين بار امانتي است که بر دوش ما گذاشته شده و بايد آن را افرادي که پس از ما عهده‌دار اين منصب خواهند شد، بسپاريم.

سرپرست جديد شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل ضمن تقدير از خدمات ارزشمند مهندس اميدي افزود: بنده به عنوان فرزند کوچکي از اين شهرستان همه تلاش خود را به کار خواهم بست که در راه اعتلاي نام شبکه گام بردارم.

در اين مراسم از زحمات چهار ساله مهندس اسماعيل اميدي مدير پيشين شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل تقدير شد و مهندس عليرضا رئيسي به عنوان سرپرست جديد اين شبکه معرفي شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۵۴:۵۹

19 Mar 2024