۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۳۵۰۸۷
گزارش تصویری

مردم روزه دار اردل در رز قدس شعار "مرگ بر اسرائيل" سر دادند

مردم ولايتمدار و روزه دار شهرستان اردل با حضور پرشور در راهپيمايي روز جهاني قدس فرياد «مرگ بر آمريکا» و «مرگ بر اسرائيل» سر دادند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، مردم ولايتمدار و روزه دار شهرستان اردل همچون سال هاي گذشته با حضور باشکوه در راهپيمايي روز قدس و با سر دادن شعارهاي «مرگ بر آمريکا»، «مرگ بر اسراييل»، و «مرگ بر آل سعود خائن»، ضمن حمايت از ملت مظلوم و مقاوم فلسطين از استکبار جهاني اعلام برائت کردند.

بسياري از مردم و به ويژه جوانان بسيجي شهرستان ارل با در دست داشتن پلاکاردهايي با مضامين دفاع از مردم مظلوم فلسطين، خواستار اتحاد و انسجام مسلمانان در مقابل رژيم اشغالگر قدس به عنوان دشمن شماره يک جهان اسلام، شدند.

راهپيمايان در مسير بلوار شهدا تا ميعادگاه نماز جمعه اين شهرستان، با در دست داشتن پرچم هاي فلسطين و حزب الله لبنان، بر مقاومت در برابر زياده خواهي هاي استکبار جهاني به سرکردگي آمريکا و اسرائيل تاکيد کردند.

راهپيمايان همچنين با حمايت از حمله موشکي ايران اسلامي به مواضع گروه هاي تروريستي تکفيري داعشي، ايجاد اين گروه هاي تروريستي را عاملي براي فراموش شدن آرمان فلسطين اعلام کرده و بر حفظ هوشياري جهان اسلام در برابر دشمن مشترک تمامي مسلمانان تاکيد کردند.

در پايان مراسم، قطعنامه سراسري ۹ بندي روز جهاني قدس قرائت شد و هر کدام از بندهاي آن با بانک تکبير حاضران در راهپيمائي مورد تاييد قرار گرفت.

سپس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل از حضور مردم شريف در راهپيمايي روز جهاني قدس تشکر نمود.

لازم به ذکر است مشابه اين راهپيمايي در شهرهاي کاج، دشتک و سرخون برگزار شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۲۲:۲۲:۳۱

28 Mar 2024