۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۲۹۳۲۷
همزمان با سراسر کشور

تجمع بزرگ مردمي حجاب و عفاف از حريم خانواده در فارسان برگزار شد

همزمان با سراسر کشور و بِه مناسبت روز ملي عفاف و حجاب تجمع بزرگ مردمي حجاب و عفاف از حريم خانواده در فارسان برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار ؛ اين تجمع با هدف آگاه سازي نسل جوان و نوجوان از فوايد حجاب و مضرات بدحجابي برگزار شد. 21 تير روزي است که مردم باحضور در مسجد گوهرشاد، اعتراض خود را به سياست هاي رضاخان درمورد عفاف و حجاب اعلام کردند و اين تحصن، موجب شهادت معترضين گرديد. همايش بزرگ خانوادگي عفاف و حجاب دوشنبه 21 تيرماه از ساعت 10 همزمان با روز ملي عفاف و حجاب در ميدان امام خميني (ره)برگزار شد.

يکي از دختران در همايش حجاب و عفاف در مصاحبه با خبرنگار ما چنين اظهار داشت:

جامعه اي که حجاب داشته باشد خلاف و گناه در آن کمتر است، ضرب المثلي که در جامعه رواج است که مي گويند دلت پاک باشد، ظاهر مهم نيست، اصلا درست و مناسب نيست، اسلام هم در ظاهر  و هم در باطن انسان ها است، کسي که ايمان دارد عمل هم بايد داشته باشد.

در مصاحبه اي با يکي از مادران ديگر پرسيده شد بهترين راه ترويج حجاب چيست؟ گفت فرهنگ سازي من بايد به دخترم بگم تو ارزشت بيش از اين هاست که بخواهند ديگران تو را ببينند و با هر بار ديدنت تو ارزشت کمتر مي شود .

وقتي زن با بي حجابي بيرون آيد شيطان به استقبال او مي شتابد و نگاه  بيگانگان و هوسبازان را به سوي او متوجه مي گرداند و سيل انبوه كنايه ها و متلكها به سوي او سرازير مي شود.

انتهای پیام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۵:۳۸:۵۳

20 Apr 2024