۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۳۸۳۱۸
با حضور با شکوه مسئولين استاني و شهرستاني و مردم

يادواره شهداي فرهنگي شهرستان اردل برگزار شد+تصوير

يادواره شهداي فرهنگي شهرستان اردل همزمان با آغاز دهه مبارک فجر باحضور مسئولين استاني و شهرستاني، فرهنگيان ،خانواده هاي معظم شهدا و جانبازان در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، يادواره شهداي فرهنگي شهرستان اردل همزمان با آغاز دهه مبارک فجر به همت اداره آموزش و پرورش و کانون بسيج فرهنگيان و باحضور سرپرست فرمانداري، بخشدار مرکزي، فرماندهان سپاه و نيروي انتظامي، مديرکل آموزش و پرورش چهار محال و بختياري، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و جمعي از فرهنگيان و خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران در سالن مهرگان شهرستان اردل برگزار شد.

رييس اداره راهداري، سرپرست شبکه بهداشت و درمان،رئيس اداره تبليغات اسلامي و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران اين شهرستان نيز در اين مراسم حضور داشتند.

بهروز اميدي مديرکل آموزش و پروش چهارمحال و بختياري ضمن گراميداشت دهه مبارک فجر و تسلیت به مناسبت ايام شهادت حضرت فاطمه (س) با اشاره به مقام والاي شهدا، اظهار کرد: بنا به فرمايش قرآن کريم کساني که در راه خدا به شهادت رسيدند زنده هستند و نزد خداي متعال روزي مي‌خورند.

اميدي افزود: هرکس از جايگاه واقعي شهدا باخبر باشد آرزو مي‌کند که اي کاش در اين جايگاه قرار گيرد و علماي بسياري بودند که آرزوي شهادت داشتند.

وي تصريح کرد: شرکت در يادواره‌هاي شهدا نوعي اتمام حجت است که هرکس راه شهدا را برود، سعاتمند مي‌شود و تمامي مسئولين نيز بدانند اگر به جايگاه و مقامي رسيده‌اند به برکت خون شهدا بوده است.

اميدي بيان کرد: شهدا تجلي‌نور و مردان بزرگ در مبارزه با استکبار و افتخارتاريخ کشور ما هستند که با نثار جان خود، آرامش را براي کشورمان به ارمغان آوردند و در نهايت بر سفره الهي ميهمان شدند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۲۱:۲۲:۰۹

28 Mar 2024