۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۲۹۴۰۸
مسئول کانون تعالي بخش آبشار چلگرد

بهره گيري از معارف قرآني تعالي‌بخش کانون خانواده است + تصاوير

مسئول کانون تعالي بخش آبشار چلگرد گفت: بهره گيري از معارف قرآني تعالي‌بخش کانون خانواده است که بايد از تعاليم و معارف ارزشمند اين کتاب نوراني استفاده شايسته اي داشته باشيم که برکات و ثمرات گرانقدري دارد.
به گزارش جهانبین نیوز، علي بدري فرد، مسئول کانون تعالي بخش آبشار چلگرد در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر اظهار کرد: در راستاي تعالي فرهنگي و مذهبي گردشگران حاضر در مکانهاي تفريحي و با حمايت مسئولان استان، از سال 1392 کانونهاي گردشگري تعالي بخش ديمه در شهرستان کوهرنگ راه اندازي شد و براي سال 1395 تعداد آنها به 2 کانون گردشگري تعالي بخش رسيده است.
 
 بدري فرد افزود: بهره گيري از معارف قرآني تعالي‌بخش کانون خانواده است که بايد از تعاليم و معارف ارزشمند اين کتاب نوراني استفاده شايسته اي داشته باشيم که برکات و ثمرات گرانقدري دارد.
 
 وي با بيان اين‌که پدر و مادر نقش ارزشمندي براي سعادت و رستگاري فرزندان دارند، گفت: نياز است زمينه‌هاي شکوفايي استعدادهاي اعضاي خانواده فراهم شود تا بتوانيم در مسير تعالي و تکامل قدم برداريم به همين دليل اين کانون ها برپا شده اند.
 
 بدري فرد به اهميت اين کانون ها که با بهره‌گيري از معارف قرآني عاملي براي تربيت صحيح فرزندان است، تصريح کرد: تربيت درست فرزندان بايد به عنوان دغدغه اساسي و مهم خانواده ها باشد و از ظرفيت هاي موجود در اين مسير ارزنده بهره گيري کنند.
 
 بدري فرد ادامه داد: قرآن کريم بهترين هدايت کننده سعادت بشري است که اگر خانواده اي دوست دارد فرزندان او به عنوان انساني کامل، بالغ و فردي اثرگذار در جامعه قرار گيرند ضرورت دارد از تعاليم والاي ديني و مفاهيم قرآن کريم استفاده کنند.
 
مسئول کانون تعالي بخش آبشار چلگرد با بيان اين که نياز است خانواده ها مراقب فرزندان خود باشند که دشمنان نقشه هاي فراواني براي آنان دارند، گفت: دشمنان از طريق تهاجم فرهنگي به دنبال تحقق اهداف و خواسته هاي خود هستند که بايد مراقبت و هوشياري شايسته اي صورت گيرد.
 
علي بدري فرد افزود: تحقق فرهنگ عفاف و حجاب از جمله امور اساسي و مهمي است که خانواده ها مي توانند اين فرهنگ ارزشمند را در ميان اعضاي خود نهادينه کنند.
 
بدري فرد ادامه داد: تربيت صحيح فرزندان جامعه را در مسير عزت و سربلندي قرار مي دهد که نسل جوان به عنوان آينده سازان نظام اسلامي هستند و بايد از اين سرمايه هاي مهم و ارزشمند به درستي استفاده شود.
 
انتهاي پيام/610ک
  • مانون تعالی بخش کوهرنگ

    مانون تعالی بخش کوهرنگ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۵:۱۲:۰۸

25 Apr 2024