:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> يادواره شهداي فصل زمستان بروجن برگزار شد + عکس | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۱
کد مطلب : ۲۱۱۱۸

يادواره شهداي فصل زمستان بروجن برگزار شد + عکس

يادواره 95 شهيد فصل زمستان بروجن در دانشگاه پيام نور اين شهر برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، يادواره شهداي فصل زمستان شهر بروجن با حضور مسئولين، مردم ولايتمدار و خانواده معظم شهدا در دانشگاه پيام نور اين شهر برگزار شد.

رئيس دانشگاه پيام نور بروجن در اين آيين معنوي اظهار کرد: بزرگداشت و تکريم شهدا به معني بزرگداشت و تکريم فرهنگ شهادت و روحيه ايثارگري براي دفاع از ارزشهاي جامعه است.

بيژن دادرس با بيان اين که براي حفظ جامعه لازم است اين فرهنگ را تداوم بخشيم و در جامعه رواج دهيم گفت: برگزاري چنين يادواره هايي با توجه به شرايطي که وجود دارد ضرورتش را نشان مي دهد.

وي با اشاره به اين که شهدا براي سعادت ما جانفشاني کردند، ادامه داد: بايد سعي کنيم زياده خواهي ها، قدرت طلبي ها و آفاتي که به جامعه ضربه ميزند به خاطرخون شهدا کنار بگذاريم.

دادرس به تفرقه افکني و فتنه هايي که آمريکا براي منطقه ايجاد کرده اشاره کرد و گفت: با آتشي که دشمن براي خرمن ما از کانال فرهنگ و يا هر کانال ديگري ايجاد کرده بايد مقابله کنيم.

در ادامه ي اين مراسم حجت الاسلام برادران، استاد حوزه علميه قم سعادت و نجات جامعه را در متواضع و بي تکبر بودن مسئولين و مديران دانست و گفت: مهمترين ويژگي شهدا متواضع و خاکي بودن آنهاست.

حجت الاسلام برادران با اشاره به حديثي از امام محمد باقر(ع) گفت: امر به معروف ونهي ازمنکر قلعه ي اسلامي است؛ امر به معروف جامعه را ميزان مي کند.

برادران با بيان اينکه بي بصيرت ها هميشه يک قدم از ديگران عقب ترند، تصريح کرد: تازماني که به فرهنگ تواضع و خاکي بودن انسانهاي مومن برنگرديم جامعه ما به انحطاط کشيده مي شود.

اجراي گروه سرود دانش آموزان استثنايي اميد بروجن، پخش کليپ و شعر خواني در وصف شهدا از ديگر برنامه هاي اين يادواره بود.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۴:۵۹

29 Dec 2019