۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۲۶۲۵۸
درشهرستان سامان/

ارتفاع بارش برف به هشت سانتي متر رسيد + گزارش تصويري

در سومين روز از زمستان بارش برف در شهرستان سامان از شب گذشت آغاز شده ارتفاع برف به هشت سانتي متر تاکنون رسيده است .
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، زمستان زمستاني خود با در سومين روزبا بارش برف در شهرستان سامان از شب گذشت آغاز کرده است و ارتفاع برف به هشت سانتي متر تاکنون رسيده است، و تا حدودي تردد در خيابان و راه هاي مواصلاتي را با مشکل روبه رو است .

و در اين ميان مردم، کشاورزان و دانش آموزان و کودکان خوشحال از اين موضوع هستند که چرا که موجب تقويت محصولات کشاورزي است و دانش آموزان و کودکان نيز به دليل شادابي و نشاط حاصل از بارش برف ، برف بازي، و درست کردن آدم برفي بسيار خوشحال هستند.

رئيس اداره هواشناسي شهرستان سامان در گفتگو با خبرنگار سامان ما بيان اينکه اين سامانه بارشي تا اواخر امروز در سطح شهرستان ادامه دارد ، اذعان داشت: از فردا تضغعيف اين سامانه بارشي را در شهرستان شاهد خواهيم بود و بارش ها به صورت رگبار خواهد بود.

شکرالله محمد عليزاده با بيان اينکه ارتفاع برف در شهرستان سامان تا امروز صبح به هشت سانتي متر و هفت ميلي متر آب حاصل از برف در شهرستان بوده است، بيان داشت: بارندگي زارعي در سال جاري تاکنون ۷۴ ميلي متر بوده که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد کاهش و نسبت به ميانگين بلند مدت ۳۰ درصد کاهش داشته است.

محمد عليزاده با اشاره بر اينکه در هفته آينده از روز دوشنبه شاهد بارش و بارندگي به صورت برف در شهرستان خواهيم بود، تصريح کرد: فردا صبح در سطح شهرستان شاهد مه صبحگاهي خواهيم بود.

عليزاده با اشاره بر اينکه جاده و خيابان ها لغزنده است و تردد در اين جاده سخت است ، بيان داشت: بايد رانندگان و شهروندان نکات ايمني را رعايت کنند برف باريده شده خشک است و در جاده و خيابان ها باقي مي ماند.

شهردار سامان در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه با توجه به بارش برف و باران در سطح شهرستان ستاد بحران شهرستان تشکيل شده است و وظايف بين دستگاه ها مرتبط تقسيم شده است، بيان داشت: در حال حاضر شن و نمک در خيابان هاي شهر پاشيده شده است و تردد در خيابان ها با مشکلي روبه رو نيست.

يزدان آقاخاني افزود : در حال حاضر دو دستگاه لدر در شهرداري براي برف روبي خيابان ها و کوچه هاي که داري مشکل هستند وجود دارد.

وي بيان داشت: در حال حاضر ۳۰۰ تن شن و نمک آماده داريم و تا يک ماه آينده که بارش در سطح شهر وجود داشته باشد اين شن و نمک مورد استفاده قرار مي گيرد.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۶:۵۶:۲۲

19 Apr 2024