۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۳۱۷۲۰

اعزام کاروان راهيان نور دانش‌آموزان فارساني به مناطق عملياتي جنوب کشور+تصویر

بيش از 440 دانش‌آموز پسر از سراسر شهرستان فارسان در قالب اردوهاي راهيان نور به مناطق عملياتي جنوب کشور اعزام شدند.
به گزارش جهانبین نیوز؛ موسي انصاري در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار از اعزام بيش از ۴۴۰ نفر از بسيجيان شهر فارسان، باباحيدر و جونقان به مناطق عملياتي جنوب کشور خبر داد و اظهار کرد: اين تعداد بسيجي در قالب يک کاروان متشکل از ۱۰ دستگاه اتوبوس و به مدت ۴ شبانه روز عازم مناطق عملياتي جنوب کشور خواهند شد.

وي در ادامه افزود: بازديد از مناطق عملياتي اروندکنار، شلمچه،خرمشهر و يادمان فتح المبين ازجمله برنامه هايي است که در طول اين مدت برگزار خواهد شد.

وي با  با اشاره به تاثير معنوي اين اردوها بر جوانان و نوجوانان اظهار داشت: اردوهاي راهيان نور نقش به‌سزايي در آشنايي نسل‌هاي سوم و چهارم انقلاب اسلامي با فرهنگ و تفکر بسيجي و مفاهيم ارزشمند ايثار، شجاعت و فداکاري دارد.

انصاری افزود: حضور دانش‌آموزان در مناطق عملياتي، علاوه بر آشنايي آنان با فضاي معنوي شهيد و شهادت، يک نوع آمادگي در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار در مصاحبه با يکي از دانش آموزان از تاثير اردوي راهيان نور پرسيد، وي گفت: بسيار عالي است و زماني هر چند کوتاه را به همه ي ما دانش آموزان مي دهد تا تلنگر کوچکي باشد به خودمان و تغذيه اي است براي تکامل و پرواز روح هاي خسته و کوچکمان.
 
توزيع بسته‌هاي فرهنگي ويژه کاروان‌هاي راهيان نور، همراهي راوي دفاع مقدس و روحاني براي انجام امور تبليغي در اين کاروان‌ها همراه دانش آموزان است.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۷:۳۶:۳۹

19 Apr 2024