۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
کد مطلب : ۳۱۹۰۰

همزمان با پنجم آذرماه/اجتماع بزرگ بسيجيان درشهرکرد+تصاوير

اجتماع بزرگ بسيجيان شهرستان شهرکرد در مصلي امام خميني (ره) همزمان با پنجم آذرماه سالروز تشکيل بسيج مستضعفين
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از  اساتيد برتر ، به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکيل بسيج با حضور سردار محمد علي اکبري جانشين فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) ، فرمانده نيروي انتظامي ، مسئولين استاني وشهرستاني ، رؤساي ادارات و نهادها و بسيجيان شهرستان، اجتماع بزرگي در مصلي بزرگ امام خميني (ره) شهرکرد برگزار شد.

گفتني است: در اين مراسم از خانواده شهداي مدافع حرم و برگزيدگان جشنواره مالک اشتر بسيج با اهداي لوح تقدير شد .

حاج منصور قاسمي، پدر شهيد مدافع حرم محمدحسن قاسمي، در حاشيه اين مراسم ضمن تبريک روز تأسيس بسيج مستضعفين و گراميداشت اين هفته از خداوند خواست تا لياقت قرار گرفتن در زمره بسيجيان را به وي عنايت کند.

وي، افزود: با نگاهي گذرا به نهضت هاي صد ساله اخير در حوزه اسلام، براي ما نقش بسيج بيش از پيش مشخص مي شود.

بسيج بازوي توانمند و شجره طيبه اي است که اصل آن را امام خميني(ره) ايجاد کرد و فرع آن الان در همه جاي دنيا ريشه دوانيده و هرجايي که شيعه وجود دارد، اين شجره طيبه نيز وجود دارد.

حسين ظفري، از رزمي کاران بسيجي(رشته اُ اسپرت)، نيز مدال قهرماني خود در ترکيه را تقديم پدر شهيد محمدحسن قاسمي(اولين شهيد جامعه پزشکي در جبهه مقاومت) کرد.

سردار علي محمد اکبري،‌جانشين فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام نيز در اين مراسم با اشاره به خاطراتي از رزمندگان و شهداي دفاع از حريم آل الله،‌به تبيين و تعريف فرهنگ بسيجي پرداخت.

گزارش از امیرکیوانی هفشجانی
انتهاي پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۲۱:۱۹:۱۹

19 Apr 2024