۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۳۰۱۶۳
در دومين روز از هفته دولت صورت گرفت/

بازديد مسئولين اردل از طرح‌هاي اشتغا‌ل‌زايي کميته امداد امام خميني (ره)+تصاوير

مسئولين شهرستان اردل در دومين روز از هفته دولت از طرح‌هاي اشتغال‌زايي کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بازديد کردند.
به گزارش جهانبین نیوز، نصرت‌الله موسايي مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل در اين بازديدها در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه گفت: در پنج ماه نخست سال جاري ۴۳ فقره وام اشتغال‌زايي به مددجويان تحت پوشش اين نهاد اعطا شده است.

موسايي اظهار کرد: بازديد از طرح‌هاي مختلف خوداشتغالي و توانمندسازي جهت بررسي روند کمي و کيفي طرح‌ها و ارائه روش‌هاي بهينه‌سازي توسط واحد اشتغال و خودکفايي صورت گرفت.

وي اظهار داشت: ارزش ريالي وام‌هاي اعطا شده مبلغي بيش از ۶ ميليارد ريال است.

موسايي در ادامه به اهداف کميته امداد براي تحقق کامل طرح‌هاي خودکفايي خانواده‌هاي تحت حمايت اشاره کرد و افزود: اجراي اين طرح‌ها و ايجاد اشتغال پايدار براي مددجويان از مهم‌ترين ماموريت‌هاي اين نهاد است و در اين زمينه سعي شده تا از تمام قابليت‌ها و ظرفيت‌ها براي تحقق اين امر استفاده شود.

اين مسئول بيان کرد: محروميت‌زدايي از نيازهاي اساسي جامعه امروز محسوب مي‌شود و کميته امداد امام خميني (ره) در سال‌هاي اخير خدمات ارزشمندي در اين زمينه انجام داده است.

موسايي افزود: شناسايي نيازهاي مددجويان مجموعه امداد از اولويت‌هاي اساسي است که اين نهاد در سال‌هاي اخير به‌صورت دقيق در اين زمينه به فعاليت پرداخته و با آگاهي از نيازهاي مددجويان در راستاي رفع آنها کوشيده است.

محمد انصاري بخشدار مرکزي شهرستان اردل در اين بازديد نيز ضمن موفق ارزيابي کردن انجام اين طرح‌ها در شهرستان که متولي آن کميته امداد و نيروهاي آن افراد تحت پوشش اين کميته هستند ابراز اميدواري کرد با افزايش تعداد اين کارگاه‌ها در سطح شهرستان ضمن کمک در جهت توليد بهينه و موفق محصولات و صنايع دستي گام‌هاي مثبتي در جهت توانمندسازي خانواده‌هاي تحت پوشش برداشته شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۱۴:۴۱

20 Apr 2024