۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۳۷۰۴۴
گزارش تصويري/

هنر نمايي رنگ ها در پاييز سامان

فصل پاييز با زيبايي هاي خيره کننده در شهرستان سامان رخ نموده است و هم اکنون طبيعت اين شهرستان با ترکيب رنگ‌هاي مختلف به يکي از زيبا ترين مناطق کشور تبديل شده است که چشم هر بيينده اي را خيره مي کند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، با شروع فصل پاييز و بازگشايي مدارس مسافرت‌ها کمرنگ‌تر مي‌شوند ولي نمي‌توان زيبايي پاييز با آن همه زيبايي و رنگ‌هاي جذاب و گرمش را فراموش کرد. در اين فصل مناطق زيبا و بکر طبيعت و يا حتي تاريخي را ناديده گرفت و به بازديد از آنها نپرداخت.

در سراسر شهرستان سامان مناطق زيبايي وجود دارد که شرايط پاييزي بر زيبايي‌اش مي‌افزايد و حتما بايد به آنها سفر کرد تا از زيبايي‌هاي بي‌همتايش برخوردار شد و لحظاتي زيبا و تکرارنشدني را براي خود رقم زد.

در فصل پاييز وقتي وارد روستا ها و کوچه‌باغ‌هاي شهرستان سامان مي شوي شاهد زيبايي وصف‌ناشدني مي شوي که خالق زيبايي‌ها با هنرمندي هر چه تمام‌تر آن را در قاب هستي جاي‌داده است، درختان سر به فلک کشيده چنار، سرو و نارون، پرچين‌هاي سنگي در اطراف رودخانه زاينده رود با درختاني با برگ‌هاي زرد و نارنجي و قرمز و رودخانه‌اي که رد مي‌شود، آن‌چنان زيبايي دارد که جاي آن‌ها در قاب طبيعت بکر شهرستان سامان و حاشيه رودخانه زاينده رود هر طبيعت‌گردي را به تماشا ترغيب مي‌کند.

طبيعت زيبا و بکر حاشيه رودخانه زاينده رود از پل زمانخان تا اخرين روستا هاي بخش زاينده رود و مرکزي در پاييز هزار رنگ زيبايي‌اش دوچندان شده به‌طوري‌که چشم هر ببينده اي را به خود خيره مي‌سازد، پل کاهکش، پل هوره، دشتي و پل زمانخان و ايل بيگي در شهرستان سامان در پاييز هزار رنگ، ديدني‌تر مي‌شود.

راه رفتن در کوچه‌باغ و شنيدن خش‌خش برگ‌هاي رنگي پاييزي در زير پا، انسان را چنان سرمست مي‌کند که گويي در دنياي ديگري است، ترنم بارش باران پاييزي برروي برگ‌ها و سنگ‌هاي پرچين و چکيدن قطره‌هاي باران بر روي برگ هاي زرد حس لذت بخشي را به انسان القا مي‌کند که تمام‌شدني نيست.

شهرستان سامان به عنوان قطب گردشگري استان و کشور، قابليت‌ها و پتانسيل زيادي ازنظر طبعيت گردي، قايقراني در آب هاي خروشان و روشتاگردي دارد که هريک در نوع خود در کشور بي‌نظير است. و همه اين ها در اين شهرستان نياز به اين دارد که اهميت بيشتري به موضوع گردشگري در اين شهرستان داده شود و زير ساخت هاي لازم را براي جذب گردشگر و سرمايه ايجاد شود.

در فصل پاييز در شهرستان سامان بازار عکس گرفتن بسيار داغ است و همه گردشگران و تماشگران پاييز دوست ندارد که اين مناظر زيبا را از دست دهند و در تمامي لحظات به دنبال ثبت خاطرات خود در پاييز شهرستان سامان هستند.

انتهاي پيام/۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۵:۰۲

3 Jan 2020