۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۳۱۹۱۹
خطيب انديشمند دعوت شده از قم گفت:

بسيج ادامه دهنده مکتب هيهات من الذله امام حسين(ع) است

خطيب انديشمند دعوت شده از قم گفت: بسيج را يک نهضت الهي و ادامه دهنده مکتب هيهات من الذله امام حسين(ع) است که با اخلاص، بصيرت و روشنگري از ارزش هاي مقدس انقلاب و نظام اسلامي دفاع مي کند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پيرغار، حجت الاسلام حاج سيد حسن آقا سعيدي  در اجتماع بزرگ مدافعان حرم با اشاره به سختان امام خميني (ره) گفت:بسيج وبسيجي بايد به خود ببالدکه يک عارف،ويک مرجع تقليد خود را بسيجي ناميده است،تعارفي در کار نبوده،بلکه نشانه قلبي واعتقاد اين مرد بزرگ به بسيج وبسيجي است.

وي در ادامه افزود:بسيج مقاومت يکي از پنج رکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران است.سپاه تشکيل  شده از نيرو زميني ،هوايي،دريايي ونيروي قدس ومقاومت يعني بسيج است.

وي همچنين به فرمايشات مقام معظم رهبري در جمع بسيجيان اشاره کرد وخاطر نشان شد:در فتنه ۸۸ مقام معظم رهبري از بزرگترين بسيجي ياد کرد که کسي نبود جز عمار ياسر، و  ويژگي بسيجي را اينگونه برشمرد: ۱-ولا بودن بسيجي۲-داشتن بصيرت۳-عمل کردن بهنگام ۴-داشتن اخلاص ۵- بي توقع بودن  در يک کلام بسيجي يعني پاسدار اسلام است.

در اين اجتماع حجت الاسلام سعيدي بسيج را يک نهضت الهي و ادامه دهنده مکتب هيهات من الذله امام حسين(ع) است که با اخلاص، بصيرت و روشنگري از ارزش هاي مقدس انقلاب و نظام اسلامي دفاع مي کند.

اين استاد حوزه در ادامه افزود: اگر به تاريخ اين نهاد مقدس نگاه کنيم برکات فراواني چه در زمان جنگ و چه در جامعه امروزي داشته است. نقش بسيج بسيار هويدا و روشن است که موثر بودن از ويژگي هاي اين نيروي مردمي است و کشور ما نياز به بسيج دارد. بسيج سازندگي در تحقق اقتصاد مقاومتي مي تواند نقش مؤثري ايفا کند که امروز اين نقش را به خوبي انجام داده است

همايش مدافعان حرم در شهرستان فارسان با اقامه نماز جمعه به امامت حجت الاسلام حسين جمالي زاده و شرکت بسيجيان سراسر شهرستان فارسان در اين نماز عبادي سياسي به پايان رسيد.

انتهاي پيام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۶:۳۴

10 Jan 2020