۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۳۲۱۸۹
گزارش تصويري

بارش برف در کوهرنگ به 50 سانتيمتر رسيد/تردد از گردنه چري فقط با زنجير چرخ

بارش برف که از ديشب آغاز، بارش دومين برف پاييزي در کوهرنگ شده و هم اکنون به 50 سانتيمتردر شهر چلگرد رسيده است.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، بارش دومين برف پاييزي شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختياري را سفيد پوش کرد.

کارشناس  هواشناسي کوهرنگ گفت: بارش برف که از ديشب آغاز، بارش دومين برف پاييزي در کوهرنگ شده و هم اکنون به 50 سانتيمتردر شهر چلگرد  رسيده است.

منصور مهري بابادي به بارش باران در نقاط شهرستان کوهرنگ اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بيشترين ميزان بارش ها با 70 سانتيمتر در گردنه عسل کشان گزارش شده است.

وي افزود: امروز شاهد وزش باد شديد و موقتي، گاهي رعد و برق ، لغزندگي جاده ها و  کاهش ديد در گردنه ها و مسير هاي کوهستاني خواهيم بود.

ممهري بابادي افزود: دماي هواي فردا کاهش خواهد داشت و پديده مه گرفتگي پيش بيني مي شود.

در همين حال مرتضي زمانپور، فرماندار کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: با وجود پديده کولاک در حد فاصل گردنه چري در محور شهرستان کوهرنک به استان خوزستان، تردد خودروها با زنجير چرخ و چراغ مه شکن امکان پذير است.

زمانپور از باز بودن راه هاي مواصلاتي به مرکز شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به کولاک و لغزندگي جاده، استفاده از زنجير چرخ در مناطق برفگير منطقه الزامي است.

وي از استقرار ماموران راهداري و گروه هاي امداد و نجات در محورهاي برفگير بخش دوآب صمصامي خبر داد و گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسي، بارش برف و باران در شهرستان کوهرنگ تا فردا جمعه ادامه دارد.

فرماندار کوهرنگ به رانندگاني که قصد عزيمت به محورهاي کوهستاني کوهرنگ را دارند، توصيه کرد؛ هنگام عبور از گردنه هاي برفگير علاوه بر رعايت سرعت مطمئنه، خودروهاي خود را به تجهيزات زمستاني مجهز کنند.

انتهاي پيام1022ج /610ک
  • بارش برف کوهرنگ

    بارش برف کوهرنگ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۳۶:۴۲

29 Mar 2024