۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۰۴۵۴
معاون فرماندار شهرستان فارسان:

ضابطه‌مندی و نوآوری راهی برای استمرار و توسعه ورزش‌های همگانی

معاون فرماندار شهرستان فارسان ضابطه‌مند شدن ورزش‌های همگانی و نوآورانه بودن آن‌ها را راهی برای استمرار و توسعه این ورزش‌ها عنوان کرد.
ایرج محسنی، معاون فرماندار شهرستان فارسان در حاشیه همایش پیاده‌روی عمومی و خانوادگی که در شهرستان فارسان برگزار شد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن تسلیت شهادت جمعی از نظامیان و مردم بی‌گناه در حادثه تروریستی اهواز و با تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: بدون شک حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز ملت ایران را داغدار کرد ولی باید این حادثه به‌عنوان فرصت و تهدید استفاده کرد.

وی افزود: هرچند عمق این جنایت برای همه ما سنگین و دردناک است ولی در همین حادثه شاهد خلق جلوه‌های زیبایی از انسانیت و مردانگی پاسداران و نظامیانی هستیم که خود را سپر دفاعی مردم کردند و این یعنی پیوند مردم و مسئولان تا پای جان.

محسنی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت مردم این سرزمین است که در دفاع از کیان، استقلال، آزادی و تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی جان‌فشانی نموده و حماسه‌های ماندگاری را خلق و ثبت نمودند.

وی بسط و توسعه ورزش در بین آحاد مردم را سبب دستیابی به اهداف ورزشی خوانده گفت: ضابطه‌مند شدن ورزش‌های همگانی و نوآورانه بودن آن‌ها را راهی برای استمرار و توسعه این ورزش‌ها عنوان کرد.

معاون فرماندار شهرستان فارسان گفت: ورزش به‌عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به‌صورت عام و نیز به‌عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است؛ توصیه رهبر معظم انقلاب به جوانان در سه رکن تحصیل، تهذیب و ورزش می‌تواند جوانان را در نشاط و شادابی غنی‌سازی کند.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۲۱:۴۲:۱۵

28 Mar 2024