۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۳۴۲۹۴
در میلاد امام حسین (ع)

گزارش تصويري تجليل از پاسداران شهرستان سامان به مناسبت روز پاسدار

همزمان با ميلاد امام حسين (ع) و روز پاسدار از پاسداران ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان با حضور مسئولين شهرستاني تجليل و تقدير شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سامان ما، امام جمعه سامان با تبريک اعياد ماه شعبان اظهار داشت: به برکت اين ايام اميدوارم همه ما پاسدار واقعي اسلام باشيم و همه ما از اهداف انقلاب اسلامي حراست داشته باشيم.

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با بيان اينکه روز سوم شعبان روز ولادت امام حسين (ع) روز پاسدار نامگذاري شده است، بايد به تمامي پاسداران انقلاب اسلامي اين روز را تبريک گفت، بيان داشت: حضرت اباعبدالله الحسين (ع) بزرگ پاسدار اسلام است، حضرت با تمام داشته هايش و از راههاي مختلف از اسلام پاسداري کرد و اثربخش ترين حماسه هاي تاريخ را در کربلا پديد آورد.

وي افزود: پاسداران انقلاب اسلامي هم با انتخاب ولادت چنين امامي به عنوان روز پاسدار هم الگوي خودشان را انتخاب کردند و هم به همه اين پيام را مي دهند که براي دفاع از حق و پاسداري از اسلام و انقلاب اسلامي مثل امام خود هستند و مجددا اين روز را تبريک عرض ميکنم.

فرماندار شهرستان سامان با تبريک روز پاسدار با اشاره بر اينکه نقش پاسداران و بسيجيان در دوران انقلاب و بعد از انقلاب قابل تامل است، بيان داشت: وجود پاسداران در جامعه منشاء رحمت و دفاع ار ارزش هاي انقلاب اسلامي است و سپاه وبسيج در راستاي اقتصاد مقاومتي همراه و همگام با دولت مردان است و در تبيين اقتصاد و برنامه هاي اقتصادي نقش راهبردي را دارد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۳۵:۳۸

19 Apr 2024