۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۲۵۳۸۴
در تظاهرات ضداستکباري يوم الله 13 آبان/

طنين‌انداز شدن"شعار مرگ بر آمريکا " در خيابان‌هاي شهر سامان + تصاوير

شعار "مرگ برآمريکا "و "مرگ بر اسرائيل" بيش از سال‌هاي قبل در خيابان‌ها شهر سامان توسط مردم و دانش‌آموزان طنين‌انداز و پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، مراسم تظاهرات ضداستکباري يوم‌الله ۱۳ آبان از ساعت ۱۰ صبح امروز از مقابل آموزش و پرورش شهرستان سامان و فلکه مرکزي شهر آغاز شد.

در روز ۱۳ آبان‌ماه خيابان‌هاي شهر سامان حال و هواي ديگر داشت، در اين روز با برنامه‌ريزي در جهت راهپيمايي ۱۳ آبان‌ماه همه مسئولان و دانش‌آموزان و دانشجويان و مردم در جهت اعلام انزجار خود از استکبار جهاني در خيابان‌هاي شهر سامان شعارهاي " مر گ بر آمريکا " و " مرگ بر اسرائيل " و شعار دانش‌آموزان سال ۵۷ که شعار" الله اکبر " بود، سر دادند.

دانش‌آموزان با لباس‌هاي بسيجي ، با در داشتن پلاکاردها و ساخت آدمک‌هاي استکباري انزجار خود را از استکبار جهاني به خصوص آمريکا و اسرائيل با شعارهاي کوبنده خود اعلام کردند.

در اين راهپيمايي مسئولان و مردم شهر سامان نيز حضوري پرشور در صحنه داشتند و قطعنامه تظاهرات ضد استکباري يوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه قرائت در پايان برنامه‌هاي راهپيمايي پرچمآمريکا و اسرائيل و آدمک‌هاي ساخته شده توسط دانش‌آموزان به آتش کشيده شد.

انتهاي پيام 1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۲:۴۰:۱۰

26 Apr 2024