۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۳۱۸۶۴
در هفته بسيج؛

برپايي نمايشگاه اقتصاد مقاومتي در شهرستان لردگان+ عکس

برپايي نمايشگاه و آثاري از مشاغل خانگي، کارآفريني و خوداشتغالي بسيجيان شهرستان لردگان به نمايش داده شد .
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ دوم پاسدار سيد مسعود موسوي فرمانده سپاه ناحيه لردگان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان، اظهار کرد: نمايشگاه اقتصاد مقاومتي در شهرستان لردگان داير و اين نمايشگاه شامل 10 غرفه از محصولات اقتصاد مقاومتي و مشاغل خانگي است.
وي ادامه داد: اين نمايشگاه با همت بسيج سازندگي ناحيه مقاومت شهرستان لردگان برپا شده و شامل آثاري از مشاغل خانگي، کارآفريني و خوداشتغالي در اين شهرستان است.

موسوي بيان داشت: اين نمايشگاه فرهنگي و اقتصاد مقاومتي در سالن ورزشي حوزه مقاومت بسيج حضرت زينب (س) لردگان افتتاح شده است و تحقق اقتصاد مقاومتي نقش مهمي در راستاي توسعه بخش اقتصادي در کشور دارد و همه بايد در راستاي تحقق اين امر مهم تلاش کنند.
موسوي گفت: توسعه روحيه کارآفريني و خوداشتغالي و ارائه تسهيلات بانکي گامي موثر در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي در کشور است و تحقق اقتصاد مقاومتي با مشارکت همه مردم، مسؤولان و سرمايه‌گذاران محقق خواهد شد.

وي با اشاره به پرداخت وام‌هاي کم‌بهره به کارآفرينان و متقاضيان تصريح کرد: امسال بيش از يک ميليارد و 600 ميليون تومان وام کم بهره براي توسعه فرهنگ خوداشتغالي و کارآفريني به متقاضيان پرداخت شد.

گفتني است اين نمايشگاه از يکم آذر ماه به مدت ده روز در مکان سالن ورزشي حوزه مقاومت بسيج حضرت زينب (س) لردگان داير است .
انتهاي خبر1022ج /630 ل
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۰۵:۴۷

29 Mar 2024